Opnieuw actief: Dus opnieuw voorstellen!

Topic gezien door 1560 bezoekers
Gestart door Mikal, wo 10 dec 2014 - 11:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mikal

Hallo iedereen,

Ik ben al een redelijke tijd een lid van Meteo-Service, maar nog nooit echt heel erg actief geweest dus hierbij een nieuwe voorsteltopic van mij.

Ik ben Mikal, 18 Jaar, wonende in Oldenzaal, Overijssel en al jaren geïnteresseerd in het weer en al 3 jaar een actieve Storm Chaser. Het mooiste vind ik toch de onweersbuien met grote wolkenformaties zoals Shelf Clouds, en alles wat maar extreem is.

Naast het Storm Chasen studeer ik Applicatie ontwikkelaar en game ik hier en daar soms wel. Maar de meeste tijd gaat uit richting een project genaamd: Storm Archive. Dit is voor iedere weerliefhebber een opkomend project die voor iedereen beschikbaar is zodra het af is.

Storm Archive richt zich vooral op het verleden met daarbij alle weer aspecten bij elkaar. Dus een radarbeeld, ontladingen, foto's van waarnemers, waarnemingen zelf, en natuurlijk het meteorologisch aspect van een bepaalde dag om re-analyse makkelijk uit te kunnen voeren om uit te kunnen leren uit bepaalde situaties. Hier komt later nog een topic over op het forum met vragen vanuit de doelgroep en al wat demo's om feedback te krijgen en alles te verbeteren.

Mij zul je het vaakst tegenkomen in de fotografie topics, en eventueel de discussietopics of kansen topics.

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Oxize

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Tyshane

Ha Mikal, welkom (al klinkt dat gek omdat je al zo lang meedraait). :) Mooi project ben je mee bezig, ben benieuwd naar je vorderingen. ;)

Powered by EzPortal