Staat er een verkeerslicht op Mars?!

Topic gezien door 1847 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, za 04 okt 2014 - 13:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weerfreak 1337

Staat er een verkeerslicht op Mars?!


'Intelligent ontwerp' of simpelweg een rotsformatie? © NASA.

Een Britse UFO-spotter die elke dag op de website van NASA de foto's bestudeert die Curiosity maakt, heeft op Mars zowaar een 'verkeerslicht' gezien.


Joseph White wreef even in zijn ogen toen hij de foto zag die de Curiosity op 19 september op de rode planeet maakte. 'Vanaf het begin volg ik de foto's van NASA, ik surf elke dag naar de website om de nieuwe beelden te bestuderen', verklaart White aan Western Daily Press. 'Toen ik deze foto zag, dacht ik 'seconde, hier is iets vreemds aan de hand'. Terwijl White gelooft dat wat hij op de foto zag 'duidelijk door een intelligent wezen is ontworpen', gaat het hoogstwaarschijnlijk om een rots. Eerder deze week zag blogger Paul Scott Anderson een vreemde 'bal' op Mars. Volgens wetenschappers bij NASA was het een sfeer rots die zijn bolvorm aan concretie te danken heeft, een proces waarbij mineralen hard en compact worden. Eerder werden al een leguaan, een vinger, een schedel en een dijbeen 'gezien' op foto's van Mars.

Bron: AD

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

dondertje127

Ik vind die heuvel er okk uitzien als een futuristich dynamisch gebouw met naast elkaar structuren naast elkaar (ramen) van dezelfde grootte, in de lengte. Dat verkeerslicht kan ook een deel van een hoogspanningsmast zijn.

Diem

En misschien ligt er naast die ''hoogspanningsmast'' wel een grote stad ;D

Powered by EzPortal