StormCell Foto-Topic

Topic gezien door 5471 bezoekers
Gestart door StormCell, zo 18 mrt 2012 - 21:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StormCell

Na wat aarzelen en wikken en wegen zijn we toch even de baan op gegaan om wat beelden te maken van het verloop van deze toch wel vrij interessante dag voor de tijd van het jaar.  Zo konden we mooie regenvlagen vastleggen  en tegelijk ook genieten van wat mooie stapelwolken, die helaas voor weinig spektakel hebben gezorgd.



We reden vanuit Ninove richting Lessines, in Henegauwen, om van daaruit via de E429 richting Mons te trekken, alwaar we via de R5 naar het zuiden reden tot aan de landsgrens met Frankrijk.  Van daaruit reden we weer noordwaarts richting Quevy, om zo via Soignies terug huiswaarts te keren.  Een fotoverslag kan je alvast zien in ons foto-album op www.stormcell.be, waar we een 16-tal foto's van vandaag hebben geplaatst.









Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!


André

Mooie foto's dat hebben we hier niet gezien .
Demeulemeester André

StormCell

Citaat van: André op ma 19 mrt 2012 - 08:16
Mooie foto's dat hebben we hier niet gezien .

neen, dat had ik ook in de gaten op de satellietbeelden ... enkel de regio Maastricht had iets of wat..

StormCell

vandaag weesten wandelen in het bos... heb 2 mooie illustraties gemaakt.

1: Lente in het Muziekbos



2: Bosgevangenis


StormCell

enkele beelden van het onweer op 11 april.

Meer foto's op onze site...

André

Onweders hebben we hier niet gekregen wel zware buien .
Demeulemeester André

densta


StormCell


Marlieke

Nice! Dat blijft toch wel mijn ultieme wens wbt fotografie. Een bliksem op de foto zien te krijgen!

Mooi gedaan!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Tyshane

Mooie platen hoor, cool dat je een paar bliksem hebt kunnen vangen gisteren! De foto van het prikkeldraad vind ik ook erg mooi, wel kunstzinnig zo met die kleuren, top!

Marcel

Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Harmos

Heerlijk om voor het nieuwe jaar alvast in de stemming te komen met zulke foto's. Heel mooi!
(ADHO)Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Onweer = 1

StormCell

Citaat van: Marlieke op do 12 apr 2012 - 14:19
Nice! Dat blijft toch wel mijn ultieme wens wbt fotografie. Een bliksem op de foto zien te krijgen!

Mooi gedaan!

Bedankt! Enne, dat is helemaal niet zo moeilijk hoor.

StormCell


StormCell

Citaat van: Tyshane op do 12 apr 2012 - 17:31
Mooie platen hoor, cool dat je een paar bliksem hebt kunnen vangen gisteren! De foto van het prikkeldraad vind ik ook erg mooi, wel kunstzinnig zo met die kleuren, top!

Dankje, ja die prikkeldraad is ook wel een favoriet van me, was een beetje aan het experimenteren toen :)

Erwin Kats

de eerste foto is wreed om te zien :D
Canon eos:         Canon EF:
1DmkIIN              17-40 f4 L 1DmkIII               24-105 f4 L IS   

StormCell


StormCell

Dit merkte ik deze morgen op in het Oost Zuidoosten, omstreeks 6u30, in d ebuurt van Ninove

Powered by EzPortal