Onweerskansen 9, 10 en 11 juli

Topic gezien door 47424 bezoekers
Gestart door Johann, wo 09 jul 2014 - 11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Gerard1995

continue gerommel aan de West-Veluwe:) aan alle kanten ontstaan onweersbuien maar er lijkt wel een isolatielaagje van een straal van 20 km waar geen regen/onweer ontstaat... ik zit er middenin... maar avond is nog lang:)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Mike25

Heerlijk buitje gehad, onweer regen en zelfs iets hagel  ;) nu alleen nog wat rommelen

Vincent

Ontstaat die lijn buien nou op zo'n vreemde plek of zijn dit de overblijfselen van dat Duitse gebied?

Marco uit Hangar 5

Citaat van: Cdtj3 op do 10 jul 2014 - 18:18
Hierbij 2 foto's van de bui vanuit mijn kant:





Kijk, dit soort foto's bedoel ik.. Mooi!

Op Schiphol nog niks aan de hand, wel wat meer sluierbewolking.
Marco Nierop
http://zweef.nl/

ron12

Citaat van: Vincent op do 10 jul 2014 - 19:59
Ontstaat die lijn buien nou op zo'n vreemde plek of zijn dit de overblijfselen van dat Duitse gebied?
deze buien zijn hier in Nederland ontstaan ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Serge

Oooooh heerlijke doffe klappen, het gaat hier clusteren
Waar is mijn cape

Marco uit Hangar 5

Citaat van: pietjelol op do 10 jul 2014 - 18:05
hierbij de foto. Helaas wel met telefoon camera
overigs ook mooi om te zien hoe die vliegtuigen er langs vliegen

Mooi!
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Shadow112

Het ontstond idd hier boven de regio Zwolle, flinke klappen en een hele bak water. Zo zie je maar weer @Marsel :P

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherman

Hoop echt op nog wat spektakel hier ;)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Tyshane

Citaat van: Shadow112 op do 10 jul 2014 - 20:04
Het ontstond idd hier boven de regio Zwolle, flinke klappen en een hele bak water. Zo zie je maar weer @Marsel :P

Was vanuit Epe goed te zien hoe dat aan het ontstaan was, schitterend!  ;D lekker onweer en regen ook gehad hier.  8)

Tyshane

Het KNMI heeft de waarschuwingen voor gevaarlijk weer met nog een paar uur verlengd...

Caps

Hier in omgeving westland heerlijk zonnetje, amper wind, en hoef me geen zorgen te maken want het onweer gaat richting het zuiden, hopelijk morgen beter  :D

matroesjka-world

Hier in de verte alleen maar gedonder. Onweer komt helaas net niet aan Heerenveen toe, balen  :(
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Weatherman

Als ik het goed gezien heb komt er toch nog wat deze kant op. Hoop ik
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Cdtj3

Zojuist gemaakt van de bui boven Arnhem:

Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

ron12

AL meer dan 3 1/2 uur onweer in Nijmegen hoorbaar, nu veel weerlicht ten zuidwesten van de stad. ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherman

Als ik buienrader mag geloven, heb ik rond 21.40 een mooie bui die zeker tot ver na 23.00 aanhoud.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Caps

Zo, dat lijntje van Duitsland en het lijntje van ZO nederland zouden toch samen komen, heb je wel een giga bui :P

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal