Onweerskansen 9, 10 en 11 juli

Topic gezien door 47172 bezoekers
Gestart door Johann, wo 09 jul 2014 - 11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vincent

Van een lekker fris windje naar behoorlijk klam en weer terug in een paar minuten steeds hier.

trudy

Even tussendoor, ik krijg mijn woonplaats er ook niet bij (Stavoren)
Iemand idee hoe je dat doet?

LeMisérable

Citaat van: trudy op vr 11 jul 2014 - 16:42
Even tussendoor, ik krijg mijn woonplaats er ook niet bij (Stavoren)
Iemand idee hoe je dat doet?

Onder "Persoonlijke tekst" in je profiel je woonplaats neerzetten ;)
Hou zelf niet van onweer maar vind het wel interessant.

lander20

gisterenavond niet gedacht dat het nog zou onweren, gaan slapen en vannacht om 00.30 wakker geschoten enkele zeer felle flitsen en gigantische knallen in noorden van belgie! was aangename varassing :) vandaag weer vooral voor NL en DE onweersbuien in belgie is de temp niet kunnen stijgen door bewolking... nja al was dat gisteren ook niet het geval met wel onweer

Khim

Gisteravond wel wat flitsen gehad en een klein beetje onweer. Ben nou op het zwembad en nou een paar flinke donders gehad. Ben benieuwd hoe het vanavond zal verlopen heb namelijk een barbecue.
Groetjes uit Hengelo (OV)

trudy

Schiet mij maar lek....zie t niet, "'persoonlijke tekst""

Caps

Citaat van: trudy op vr 11 jul 2014 - 16:58
Schiet mij maar lek....zie t niet, "'persoonlijke tekst""

Profiel bovenaan -> Profiel Wijzigen -> Forumprofiel, en dan het eerste vakje

trudy


Khim

Flinke donders, geen regen. Temperatuur schiet omhoog en zwembad wordt leeggehaald.
Groetjes uit Hengelo (OV)

Marlieke

 Zojuist ook een zeer mooi aambeeld op de foto gezet. Volgt later! Nu maar hopen dat er nog meer buien gaan komen.
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

pietjelol

begint hier ondertussen ook steeds meer bewolkt te raken

Aranka

Hier in Apeldoorn ging het een half uur geleden flink tekeer wat regen en hagel betreft!

ron12

mooi he http://wolken.buienradar.nl/de  8) die tegen Nederland aan ligt in Duitsland is 14 kilometer hoog
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Caps

Woww, aardige buienlijn, bij Limburg ontstaat er ook iets, binnen driekwartier gewoon

trudy

1 x gerommel gehoord, in de bui noord van mij.. :-\

bzsv

Hier in Almelo net een lekker buitje gehad met een behoorlijke plens water.  8)

Duitje

Zo te zien gooit het zeewindje roet in het eten in het westen ;)
@Kees_Zwaan

MaartenDeBilt

Erg frappant om te zien hoe dit weersysteem lijkt op die van gisteren. Bijna dezelfde trekrichting alleen iets minder van intensiteit. Misschien later deze avond komt er ook iets in De Bilt terecht maar op dit moment schampt het ons net... Afwachten.. ;D

Serge

Het komt steeds dichterbij",'m........... Eindelijk
Waar is mijn cape

Jurjen

Hier op het heden dikke windvlagen met een bui in het zuiden van mij!

Powered by EzPortal