[Chase] Supercell / Severe bow-echo Bochum Duitsland

Topic gezien door 5930 bezoekers
Gestart door Sven, di 10 jun 2014 - 19:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

mroffica

leuke filmpjes. zal een spannend reisje geweest zijn. Ik zeg echt pinkpop en nl dodged a bullet. Onweer is leuk zwaar onweer ook maar als er zoveel schade is en mensen overlijden is het niet leuk meer.
For the love of LiGhTnInG

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

arjanbruggink

Hele mooie filmpjes. Moeder natuur op z'n heftigst.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Tyshane


Shadow112

Zo team Sven Jeroen en Ivey hebben wel de hoofdprijs. Het word lastig voor de overige mensen om dit filmpje te evenaren! Ik nomineer hem nu al als chase van het jaar  ;D

mauriceb


Fanatic

..:: Get out of my way!! I have a storm to catch!! ::..

Caps

Mooie beelden Sven, ziet er heftig uit, wel een spektakel  ;D

SniperEye

Citaat van: Tha-Ghost op di 10 jun 2014 - 21:12
Nee niet echt, we zijn een uur bezig geweest om Riemke (Bochum) uit te kunnen komen. Heel veel schade tegen gekomen. Bomen op auto's takken door voorruiten van auto's op de weg, tot ondergelopen tunnels en compleet geblokkeerde wegen wegens val gevaar van takken bomen en daken, maar idd we zijn blij dat alles nog heel is met de auto in het bijzonder.

Ik vermoed dat de keuze om terug te rijden naar het tankstation een wijze keuze is geweest. Ik had hier niet zonder TIV in willen zitten met mijn Japanse blik.

Ronald

Blijkt maar weer dat als de natuur zijn eigen plan trekt de mens niet veel in te brengen heeft!

Mooie chase en filmpjes.

Powered by EzPortal