Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258411 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Isabelle

Ik ga misschien iets stom zeggen  ::) Maar vanaf Spanje is er iets aan het ontploffen en dat lijkt zo Frankrijk binnen te schieten. Is dat die fameuze Spaanse Pluim? http://wolken.buienradar.nl/

Reutel

Citaat van: TimK21 op ma 09 jun 2014 - 19:25
De muziek op dit moment is dramatisch, maar de luchten bij Pinkpop zien er inderdaad erg dreigend uit. Via de livestream goed te zien.

Ik vind het wel een vette band! Smaken verschillen. ;)

TaL

Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Marsel

Behoorlijk bizarre bliksemintensiteit momenteel op het MCS over NE-BE. Bovendien een zeer intense en vrijwel aaneengesloten lijnvormige echo. Daar moeten zeer intense windverschijnselen op zitten. Sterke daar op pinkpop de komende uren!

Joep

Net mijn vrouw gebeld op Pinkpop onweer is al te zien, Pinkpop doet voor alsnog niets.

Dennis

Citaat van: Isabelle op ma 09 jun 2014 - 19:26
Ik ga misschien iets stom zeggen  ::) Maar vanaf Spanje is er iets aan het ontploffen en dat lijkt zo Frankrijk binnen te schieten. Is dat die fameuze Spaanse Pluim? http://wolken.buienradar.nl/

Ja klopt - lees dit maar eens (door Johann) https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/spanisch-plume

Eric

Wordt dreigender en dreigender

Southman

I like extreme weather!

jandeventer

Citaat van: Weatherman op ma 09 jun 2014 - 19:11
Hehe eindelijk iemand die wijs is  ;)
als het een mcs moet worden dan had je al veel meer moeten zien dan n paar schamele wolkjes.niet een onweer op te bekennen.twijfelmodus nu erg groot.en waarom dan een weeralarm..iedereen slaapt toch vannacht.en als ik de beelden bekijk verdwijnt dit linearecta de noordzee in.

benjamin112

Hier flinke onweer zo brabant

Stephanie

Lijkt wel alsof die bui nu een beetje om Limburg heen buigt :P

sjorske

As  we speak in de buurt van Maastricht. Ramkoers Pinkpop. Jan Smeets ik hoop dat je weet wat je doet.

pietjelol

ziet er al aardig donker uit daar. ken verder niemand die daar is. maar anders had ik ze toch wel even gewaarschuwd

Casah


tromke

Ik zag een shelfcloud in de verte op de livestream van Pinkpop. Geloof ik....

Mariska

Loop op Strabrechtse Heide bij Mierlo. Erg mooie lucht met gedonder in de verte.

Een statisticus waadde door een rivier die gemiddeld 1 meter diep was. Hij verdronk.[/size

Jeroen22

burgemeester van landgraaf is zojuist gearriveerd volgens rtl nieuws

Reutel

"En zo meteen, live op Pinkpop 2014... Above the stage... Shelfie and the downbursts!!" * APPLAUSE*

Pff ik trek nog een biertje open...

Moshcore

Citaat van: tromke op ma 09 jun 2014 - 19:37
Ik zag een shelfcloud in de verte op de livestream van Pinkpop. Geloof ik....
Zag hem net ook ja, rechts achter het podium. Ik kan Jan als een verstandige kerel dus hoop dat ie weet wat ie doet.

tromke

Citaat van: sjorske op ma 09 jun 2014 - 19:36
As  we speak in de buurt van Maastricht. Ramkoers Pinkpop. Jan Smeets ik hoop dat je weet wat je doet.

:( Dat is echt eng! Heb ik nog nooit gezien!

Powered by EzPortal