Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 258401 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Straatje96

Ik woon in Noord-Limburg en er zijn hier nu constant flitsen en harde klappen terwijl er
Niks te zien is op de radar. Best bizar. Zijn dit nieuwe ontwikkelingen of gewoon alleen onweer?

hussel

Citaat van: ron12 op zo 08 jun 2014 - 23:33
ten zuiden van Nijmegen onweer nu   ;) EN HOORBAAR

Noord-Limburg is het ook te zien en te horen! Komt dichterbij!

hussel

Citaat van: Straatje96 op zo 08 jun 2014 - 23:36
Ik woon in Noord-Limburg en er zijn hier nu constant flitsen en harde klappen terwijl er
Niks te zien is op de radar. Best bizar. Zijn dit nieuwe ontwikkelingen of gewoon alleen onweer?

Ik zie en hoor het ook erg goed!!

Eric

Eertse ontladingen te zien  richting Luik

sjorske

Pinkpop in combinatie met hagel?! Het gebied activeert behoorlijk.

Arend

Citaat van: ron12 op zo 08 jun 2014 - 23:33
ten zuiden van Nijmegen onweer nu   ;) EN HOORBAAR

Mooi Ron, er lijkt overal van alles te ploffen. Kijken hoe ver dit allemaal gaat.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

frankaloe

oostelijk van beek en donk ook weerlicht.
op blitzortnung geeft ie aan boven deurne ..witte pijltjes staan er
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

boxer

Hopelijk haalt het Utrecht ook nog :-\

RdeHeus

Allemaal zo ongestructureerd, maar ben benieuwd. Ga zo maar slapen en een wekker zetten over 3 uurtjes

Southman

Nu weerlicht in zuidwestelijke richting.
I like extreme weather!

ron12

Hij trekt ten zuid oosten van Nijmegen richting, daar heb je het alweer Kleef (dld)  :'( wel een mooi licht show boven in de wolken te zien.Dat weer wel.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Channiej

Citaat van: ron12 op zo 08 jun 2014 - 23:49
Hij trekt ten zuid oosten van Nijmegen richting, daar heb je het alweer Kleef (dld)  :'( wel een mooi licht show boven in de wolken te zien.Dat weer wel.

Ik zie het ook idd Ron, trekt idd langs ons op en volgens mij al die buien die nu in Belgie zitten trekken DLD in, wel via Limburg.

jornonweer

wow! meerdere supercells actief nu? zit toch serieus hagel in sommige buien als ik die paarse echo's zie!
Danger is real, fear is a choice.

densta

Vanuit #zevenaar weerlicht te zien nu. Ik zeg laat maar komen die rotzooi  :)

ron12

BLIKSEM RADAR WERK ECHT NIET, ??? IK HEB DE MIDDEN GOLF OP DE RADIO MAAR AAN GEZET EN DIE KRAAKT ALD BESTE  :P PROBLEEM OPGELOST
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jorentje1997

Hevig weer hier in W-Vl. Hopelijk blijven rampgebieden van gisteren gespaard.

frankaloe

http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

jornonweer

voor heel belgie! Van 08/06 23u tot 09/06 06u :  Vanavond en vannacht lokaal hevige onweders, met gevaar voor veel neerslag op korte tijd, grote hagelstenen en felle windstoten. Schade mogelijk. @kmi code oranje
Danger is real, fear is a choice.

ron12

Citaat van: frankaloe op ma 09 jun 2014 - 00:00
hier is het mooi te volgens
http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=nl&page_0=16
In de buurt van nijmegen niet,de vraag waarom niet? iemand een idee ? hij pakte maar 2 bliksems terwijl minstens 10 bliksems hoog in de wolken te zien waren,zie ik nu
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Dexkter

Weet iemand naar welke kaart ik kan kijken als ik wil weten wat de snelheid waarmee het onweer zich ongeveer verplaatst is (storm motion)?

Powered by EzPortal