Onweerskansen 7, 8, 9 en 10 juni

Topic gezien door 257831 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 05 jun 2014 - 22:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Channiej


ron12

Citaat van: ron12 op di 10 jun 2014 - 20:14
En die onweerswolken blijven maar rondjes draaien over Europa http://www.meteociel.fr/observations-meteo/satellite.php  8)
toch niet weer nachtelijk onweer, ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jornonweer

iemand die weet hoe het komt dat 1 enkele cel in jet zuiden van belgie noord noord-west gaat terwijl de andere meer noordoost gaan?
Danger is real, fear is a choice.

Caps

Ik denk dat het allemaal wel meevalt, misschien zuid-limburg wat

ron12

Zit ook hagel in die buien ,volgens de buienradar, rond 01.30 uur aankomst bij Nijmegen die buien,dat wordt weer weinig slapen ::)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jandeventer

Op de sat lijkt t dat het aan de westkant aangroeid en intensiveerd en met een kleine boog nl in trekt.Wetterticker heeft t ook zo in getekend. Ook hun weten niet wat er gaat gebeuren.Afzwakken en alleen regen of we krijgen nog een toetje

jornonweer

Citaat van: ron12 op di 10 jun 2014 - 23:09
Zit ook hagel in die buien ,volgens de buienradar, rond 01.30 uur aankomst bij Nijmegen die buien,dat wordt weer weinig slapen ::)
gaat duitsland in hoor.. al hoor ik hier wel donder
Danger is real, fear is a choice.

ron12

Frankrijk krijgt de volle laag nu http://keraunos.org klik rechtop  op de eerste bericht ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Casah

Hier begint het nu ook te donderen.

Bertjeb

Mijn hemel, dat complex dat ontstaat in Oost-Frankrijk, dat beslaat zowat van Zuid naar Noord, niet normaal... ::) Klopt het dat het een MCS is die de gehele nacht door kunnen gaan?

jornonweer

zuid limburg krijgt de komende uren stevige onweersbuien, stel je voor dat het iets westelijker ontwikkelde..
Danger is real, fear is a choice.

Mrkos

Als die buitjes in het midden van het land nou ff gingen activeren en onweer produceren....

ron12

Hier ten zuidoosten van Nijmegen richting Duitsland kijkend ontstaan nu stapel wolken,de maan schijn er tegen aan, Dus er broeit wat, Hier is het 21,4 graden nog
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

Ik had vandaag niet het gevoel dat het zou gaan onweren, en nog steeds denk ik meer dat de buien die aankomen meer de achterhoek zouden aandoen en niet heel Gelderland en half Brabant.

Het was vanmiddag nog wel erg lekker in de zon en zomers warm met ongeveer 26 graden. Jammer genoeg is het (hopelijk tijdelijk) weer voorbij met het zomerse weer... Maar ik besef dan maar des te meer dat de meteorologische zomer nog moet beginnen. Als het vorig jaar kon na een koud voorjaar, dan moet het dit jaar zeker lukken.

ron12

wolken trekken hier van noorden richting het buien gebied toenu iemand dat al op gemerkt.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jornonweer

Citaat van: ron12 op di 10 jun 2014 - 23:39
wolken trekken hier van noorden richting het buien gebied toenu iemand dat al op gemerkt.
ja shelf te zien hier als het flitst!
Danger is real, fear is a choice.

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Caps

Limburg heeft weer geluk, ik ga ook maar eens naar Limburg verhuizen

Powered by EzPortal