21 mei 2014, CC en CG (en shelfcloud + wales mouth?)

Topic gezien door 1603 bezoekers
Gestart door dondertje127, wo 21 mei 2014 - 03:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dondertje127

Twee shots uit het filmpje, gefilmd met de Canon Powerhot A2200 in de nacht net na 00.00 uur op woensdag 21 mei, voortgekomen uit een cel die na een ander cel kwam. Na de eerste cel dat over de Betuwe trok (om 23.36 eerste bliksemactiviteit, om 23.45 uur de eerste donder hoorbaar op de 20e) trok deze fraaie kort maar krachtige bui over.

Deze plaatjes komen van na middernacht waarvan hij al voor middernacht ontstond, inmiddels uiteindelijk op woensdag 21 mei, kijkend richting Elst (Gld):


Wat later:


Misschien geen super kwaliteit in het donker, maar wel mijn mooiste shots die ik tot nu toe heb gemaakt qua beeld ansich.
Zag ik het nou goed dat ik hier te maken had met een shelfcloud en een wales mouth?

Daarnaast eindelijk (ik zeg eindelijk) alles eens goed voor elkaar gekregen, na al die jaren ploeteren, al zeg ik het zelf. Ik ben echt trots dat ik het eindelijk voor mekaar heb gekregen dit keer. Nu nog sparen voor een echte HD camera. Hoe dan ook voor herhaling vatbaar! Ik leer het nog wel :)



PatrickM

De kwaliteit is niet het belangrijkste, als je er maar plezier in hebt, toch? ;D. Ondanks de kwaliteit vind ik het tweede wel gaaf!

Powered by EzPortal