Onweerskansen 20, 21 en 22 mei

Topic gezien door 106395 bezoekers
Gestart door Johann, za 17 mei 2014 - 23:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ron12

Nijmegen weerlicht te zien en donder hoorbaar 2 keer al zo he nu een knal in de verte westen van nijmegen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Youri

Hier in Wijchen donderd het nu flink.

Energizer85

Opnieuw flisten richting het zuiden, opnieuw de richting van omgeving den Haag?

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

lander20

geweldig onweer jezus! :o felle flitsen + serieuze CG's en gigantische knallen, downburst! en veel regen :) (prov antwerpen,herentals)

Stephanie


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Stephanie

Heel veel wind en flitsen aan de voorkant van de bui, wow!

jasper-k

Ik ben voor het eerst in mijn studentenkamer 14 hoog in Den Haag terwijl het onweert. Het rommelt hier nu weer, eerder vanavond heb ik dit uit mijn kamer gefilmd:

Johann

Maar even weer het actuele radar beeld ernaast leggen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Graphicnizor

Ik heb t overal al gezegd, dus ook hier. ik ga er bijna vanuit dat er een hookecho is geweest tussen Tienen/Diest

Weatherman

Citaat van: ron12 op wo 21 mei 2014 - 00:35
Zou hij al wakker zijn  ;)
uhm door deze bui wel ;D jeetje deze is / was heftig
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Citaat van: Weatherman op wo 21 mei 2014 - 00:41
uhm door deze bui wel ;D jeetje deze is / was heftig
goeie morgen ;D hier is het flitsend weer ,met heerlijke donders in de verte 8) nu boven ons
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherman

Citaat van: ron12 op wo 21 mei 2014 - 00:46
goeie morgen ;D hier is het flitsend weer ,met heerlijke donders in de verte 8)
hier flitste het heel goed, met korstondig hevige wind en veel regen. Het flitst nu weer. Lijkt alsof de bui terug komt vanwaar het net heen ging
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ron12

wat een dreune,en nog geen regen hier
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Nu wel regen,is dit soms een nieuwe bui ,wolken trekken  van zuidwest  over de stad naar het noord oosten toe,met zeer felle weerlicht
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weerfreak 1337

Dat was een lekker dagje, nou morgen maar weer eens afwachten.
Soms nog wat geflits in de verte, maar dan is deze geslaagde onweersdag toch echt over! :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

JorisK

In Zaandam nu flinke stortregen met af en toe een felle flits en harde donder, genieten!

Powered by EzPortal