Onweerskansen 20, 21 en 22 mei

Topic gezien door 105159 bezoekers
Gestart door Johann, za 17 mei 2014 - 23:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

4seasons

Citaat van: Sven op vr 23 mei 2014 - 17:52
Jammer dat het geheel weer allemaal de zee opgaat, tijd voor verandering van de stroming.. nu wel beu aan het raken..


Scheveningen doet ook aardig mee:'
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/

http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/

EAJ

Aan het eind van de middag pittig onweer in Heerenveen in een voortdurend voortgroeiend complex. Deze foto's zijn gemaakt ten NO van Heerenveen bij het dorpje Tijnje met daarnaast de radarplaatjes.


4seasons

Maar waarom zet je dit nu onder dat filmpje ?
Citeeroosterschelde verziekt altijd alles


Oosterschelde is toch ook mooi als het stormt of bij schitterend zomerweer?

lander20

flinke activatie in O/NO FR trektrichting is richting BE maar of ze gaan clusteren en tot in BE geraken vannacht dat is de vraag, ik denk met het ondergaan van de zon dat ze vannacht uitsterven?

pietjelol

Citaat van: lander20 op vr 23 mei 2014 - 21:21
flinke activatie in O/NO FR trektrichting is richting BE maar of ze gaan clusteren en tot in BE geraken vannacht dat is de vraag, ik denk met het ondergaan van de zon dat ze vannacht uitsterven?
ben bang dat ze inderdaad uitsterven

ron12

Citaat van: inca op do 22 mei 2014 - 22:09
Vanuit Bavel richting het oosten uurtje geleden. Prachtige ontwikkeling. (snelle edit)
Deze gave foto staat ook op de duitse wetteronline ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

inca

Citaat van: ron12 op vr 23 mei 2014 - 23:16
Deze gave foto staat ook op de duitse wetteronline ;)

Leuk, heb je een link? Ik kan de foto niet vinden. :)
If you put your mind to it, you can accomplish anything! Canon 50D, EF-S 17-55 IS USM 2.8

Ries

Derde onweersdag hier, leuk donderbuitje, en net als vorige keren (waarvan eentje zeer zwaar) zonder dat er met enig woord in verwachtingen over gerept werd. Elke keer als het wél verwacht wordt, is het niks.

Sven

Gesloten in verband met het verlopen van de datum, nieuwe topic voor as Maandag is al geopend.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Powered by EzPortal