Onweer 14 mei 2014 in Monster, Westland

Topic gezien door 2193 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, wo 14 mei 2014 - 12:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weerfreak 1337

Onverwachts kwam er vanochtend een bui vanaf zee opzetten. Deze trok op een haartje noordelijk langs waardoor ik eigenlijk niet of nauwelijks in de regen zat. :) Zalig dus.
Soms duurt het wat langer voordat er weer een nieuwe ontlading komt, maar deze zijn zeker de moeite waard.

Veel kijkplezier! En op naar de volgende buien!  ;D

EDIT: Een verkorte versie is geplaatst, scroll wat naar beneden. De lange versie blijft ook uiteraard beschikbaar.


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

weershots

Daar zaten jullie goed. Buitje was een echte volhouder. Hier trekt het ook langzaam wat dicht.
www.weershots.nl   Twitter: http://twitter.com/weershots

Sven

Mooi buitje inderdaad, alleen idd af en toe lang wachten helaas, maar komt wel tzt dat editen :P We hebben in ieder geval weer een dag in de pocket! 8)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Weerfreak 1337

Bedankt Sven en Weershots,
Er komt een verkorte versie aan, welke ik hier zometeen zal plaatsen. :)

Als de verkorte versie nog te lang is voor jullie, hoor ik dat graag. :)

Groetjes, Weerfreak


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Tyshane

Fijn hoor, mooie rollende donders! Heb je weer mooi te pakken. :P

Weerfreak 1337

De verkorte versie is inmiddels geplaatst :)

Edit: Bedankt Tyshane :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Tyshane

Citaat van: Weerfreak op wo 14 mei 2014 - 16:26
De verkorte versie is inmiddels geplaatst :)

Edit: Bedankt Tyshane :)

Graag gedaan hoor! Verkorte versie is prima, maar die eerste ook. Van mij hoeft het niet heel kort en alleen maar knallen. De stilte maakt de donders erna juist mooi. Het gaat niet alleen maar om het hoogtepunt, maar ook om het voorspel toch...  :D

Weerfreak 1337

Citaat van: Tyshane op wo 14 mei 2014 - 18:09
Graag gedaan hoor! Verkorte versie is prima, maar die eerste ook. Van mij hoeft het niet heel kort en alleen maar knallen. De stilte maakt de donders erna juist mooi. Het gaat niet alleen maar om het hoogtepunt, maar ook om het voorspel toch...  :D

Whaha :D Ja, sommige mensen hebben liever een kortere versie met meer achter elkaar en sommige niet. Vandaar ook de twee versies, kleine moeite :P

In ieder geval, bedankt dat je de donders in mijn filmpje hoogtepunten vind  ;D  :-X

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

hj32

De meeste mensen kijken 2 minuten.
Tenzij het echt achter elkaar vette beelden zijn.
Stroboscooponweer, tornado enz  :)

Powered by EzPortal