Onweerskansen 9 mei 2014

Topic gezien door 21730 bezoekers
Gestart door Johann, do 08 mei 2014 - 18:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arend

Citaat van: Weatherman op vr 09 mei 2014 - 22:59
Dit is gefilmd met een Fujifilm FinePix sl260, daarvan even wat screenshots gemaakt.
Filmpjes worden bewerkt en komen op youtube  ;)

Het was gewoon een simpel idee om even te laten zien hoe het hier was, helemaal niet om zulk gejammer te horen  :-\

Trek je niets aan van de kritiek op je foto's. Het gaat toch om de beleving niet om de fotootjes. Niks mis met je platen, beter dan die gepimpte gedrochten die je soms op het forum voorbij ziet komen.  ;)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Afgelopen avond mogelijk een windhoos geweest in Rheden (GLD) google op windhoos in rheden  ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Stephanie

Citaat van: Weatherman op vr 09 mei 2014 - 22:35
Paar screenshots van filmpjes die ik gemaakt heb vanavond van 1 bui  :D
Mooie stills hoor, niks mis mee!
Ik heb helemaal niet van die mooie bliksem gezien... alleen flitsen.
Ben je verhuisd ofzo? ;)

hj32

Citaat van: ron12 op za 10 mei 2014 - 00:13
Afgelopen avond mogelijk een windhoos geweest in Rheden (GLD) google op windhoos in rheden  ;)

Op 3 november 2013 was het daar toch ook al raak? :O
Niet te geloven...

Weatherman

Citaat van: Stephanie op za 10 mei 2014 - 00:17
Mooie stills hoor, niks mis mee!
Ik heb helemaal niet van die mooie bliksem gezien... alleen flitsen.
Ben je verhuisd ofzo? ;)
klopt woon nu in de poirtersstraat voorbij de westpoint, achter de ringbaan west.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Stephanie


Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Tyshane

Mooie weerdag geweest gisteren, heb er weer enorm van genoten. Mooie setting weerkundig gezien en dat geeft dus schitterende situaties, voor ons extreem weerliefhebber dan hè! ;)

Het mooiste, visueel gezien dan, was eigenlijk nog wel de prachtige regenboog en de rustige atmosfeer na de heftige buien. Schitterend hoe dat zo kan omslaan dat weer. Nou verder hier geen funnels, mammatus, maar alles bij elkaar; de voorpret hier, het beeldmateriaal en de beleving toen we buiten waren gisteren, maakt het me weer zo duidelijk waarom ik dit ook alweer zo'n coole hobby vind. het verveelt nooit!  8)


Citaat van: Weatherman op vr 09 mei 2014 - 22:35
Paar screenshots van filmpjes die ik gemaakt heb vanavond van 1 bui  :D

Yes eindelijk voltreffers in het pittoreske Tilburg, mooi man!  8)


Citaat van: Arend op vr 09 mei 2014 - 23:31
Trek je niets aan van de kritiek op je foto's. Het gaat toch om de beleving niet om de fotootjes. Niks mis met je platen, beter dan die gepimpte gedrochten die je soms op het forum voorbij ziet komen.  ;)

Zo waar dit... :)

Weatherman

Citaat van: Tyshane op za 10 mei 2014 - 14:55
Yes eindelijk voltreffers in het pittoreske Tilburg, mooi man!  8)
Ja he, echt dolblij.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Scully



Wel geen onweer, maar wel vlak erna! Deze regenboog is van gisteravond.

Nickname

Gisteren rond 18u kwam ik deze bui tegen in Noordwijk. Er zat niet veel onweer op maar niettemin mooie structuren gezien.




Powered by EzPortal