Epic Selfie

Topic gezien door 3672 bezoekers
Gestart door Graphicnizor, wo 09 apr 2014 - 14:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Graphicnizor

Ik kan t niet laten om m te posten, mn selfie. Op weerwoord word hij de beste weerfoto genoemd hahaha. Of zeggen dat ik op Jack black lijk.. t zal wel. Maar de regenboog achter mij was geplanned. maar de Bliksem op de achtergrond niet... dus vandaar epic selfie.


Weerfreak 1337

Dat is wel echt het meest toevallige wat je op een foto kan zetten als je er niet op rekent  :o 8) Wel gaaf om dat eens gedaan te hebben!  :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Stephanie

Jack Black was ook het eerste wat in mij op kwam, haha.
Gave foto!

Mike25

Ik zeg, vind ik leuk ;D

Graphicnizor

Vele weten t niet maar dit is gewoon een troll naar de (non) stcnl wereld... Heb lol, doe je ding en werk samen. Iets wat de laatste tijd alles van zelfsprekend is. Daarom vind ik de actie van Michel met de Stormchase conventie ook een superactie. Laten ze maar samenkomen. Zul je zien dat er een veel closere band gaat onstaan. En alle praatjes die achter iedereen zn rug om word gedaan ineens bullshit is omdat je dan face2face ontmoet. Ik pleit serieus voor een samenwerkingscovenant. Stormjagen is wat we leuk vinden dan waarom die onderlinge haat van en naar andere teams/collega's. Heb je niet veel meer aan een groot netwerk met verschillende teams die serieus met en voor elkaar samenwerken. En zo werken naar een veiliger festival als voorbeeld? Maar dat is mijn eigen mening maar...

Oxize

Citaat van: Graphicnizor op wo 09 apr 2014 - 14:44
Of zeggen dat ik op Jack black lijk.. t zal wel.
Scheelt niet veel!

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

ron12

Het is een super gave bliksemse selfie geworden. ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal