2 Meter Sneeuw in Tirol [Oostenrijk]

Topic gezien door 1994 bezoekers
Gestart door jeroenelf, wo 14 mrt 2012 - 21:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeroenelf

He iedereen !

Anderhalve week geleden terugekomen van bijna 2weken wintersport in Brixen im Thale, Tirol, Oostenrijk. We komen op een van de mooiste weken in jaren ! Het heeft er wekenlang gesneeuwd (ook 2 en halve week meegemaakt met de kerst/oud n nieuw, bijna iedere dag sneeuwval).

En de zon scheen zo nu en dan uitbundig, later in de week dooide het ook overdag lichtjes. Dus we kwamen net op het moment dat t sneeuwdek haar hoogste hoogte had bereikt deze winter.

Maar er lag zoveel sneeuw, echt ongelovelijk, wij komen er al 18jaar iedere winter (maar ook andere seizoenen), en hebben zelf ook nog nooit zoveel sneeuw gezien op de camping. Veel caravan's waren kapot gegaan, kapotte winter daken, voortenten, noem maar op ! Ook was er een caravan achter op de camping die dwars door de midden gebroken was. Echt ongelofelijk.

Over de piste kwaliteit en het ski'en zelf was het totaal niet klagen ! Wie niet opletten en buiten de piste was, stond zo op het dak van een huis ! de ene kant was compleet weg gesneeuwd !!!

Het was geweldig, veel kijkplezier

op youtube een gefilmd stukje
Meteo Zwolle
www.meteozwolle.nl

Sven

Schitterende platen, nummer 9 is helemaal geweldig! Mooie sfeer, die berg met huisjes, prachtig! :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Roan

mooie plaatjes, lekker pakje sneeuw daaro

André

Ja sneeuwpret kan mooi zijn ,maar wat er dinsdagavond gebeurd is in zwitserland is toch een reden om er eens bij stil te staan . Die kinderen waren gelukkig dat ze konden op skievakantie gaan ,veel plezier gemaakt in de sneeuw om dan met mooie verhalen naar huis terug te keren en die zullen ze niet meer kunnen delen met de famillie ,toch een droevige gebeurtenis voor de famillie's en ook voor iedereen die er dicht bij betrokken is . Plezier en verdriet liggen toch dicht bij elkaar . Hierbij wens ik de betrokken famillie's veel sterke . :'(
Demeulemeester André

TaL

Citaat van: André op do 15 mrt 2012 - 08:39
Ja sneeuwpret kan mooi zijn ,maar wat er dinsdagavond gebeurd is in zwitserland is toch een reden om er eens bij stil te staan . Die kinderen waren gelukkig dat ze konden op skievakantie gaan ,veel plezier gemaakt in de sneeuw om dan met mooie verhalen naar huis terug te keren en die zullen ze niet meer kunnen delen met de famillie ,toch een droevige gebeurtenis voor de famillie's en ook voor iedereen die er dicht bij betrokken is . Plezier en verdriet liggen toch dicht bij elkaar . Hierbij wens ik de betrokken famillie's veel sterke . :'(

Het is inderdaad heel erg wat er gebeurd is daar in zwitserland en ook van mij krijgen ze innige deelneming maar ik wil nu niet onrespectvol overkomen met het volgende...

Ik denk niet dat andré hiervoor een topic geopend geeft om onze rouw en sterkteberichten na te laten. We kunnen dat misschien beter in een apart topic doen ;)

Heel mooie foto's, ik zou ook wel eens zoveel sneeuw willen zien, wie weet binnen een paar jaar :D
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Powered by EzPortal