Windhoos in buurt van Lienden, Maurik en Arnhem

Topic gezien door 8177 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 03 nov 2013 - 16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron12

Citaat van: dondertje127 op zo 03 nov 2013 - 20:55
Gebeurd er een keer wat in Arnhem, ben ik er niet bij :)

Maar evengoed, heb ik behoorlijk wat verschillende heftige onweersbuien gehad en een witte wereld gezien onderweg en op andere plaatsen.
Nijmegen helemaal niets,alleen weerlicht van verre gezien  :'(
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Tyshane

Wat een pracht allemaal! Zit je dan de hele zomer op te wachten en achter na te jagen. Is het herfst, zit je op je luie stoel een beetje te buizen, komen ze gvd in rijen voorbij. ;) Nee schitterend mensen deze beelden, supergaaf!

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

alfons

[
[/quote]

die was heftig ja zoals die mensen zeggen cool

dondertje127

Besef het nu pas, na het zien van die wervelwind bij de Nelson Mandela brug. Niet te geloven dat zoiets gebeurd in mijn woonstad! Nog gekker is, dat het op een plek gebeurd waar je vaak genoeg rondgereden en gelopen hebt. Jammer dat ik net dat weekend weg was.

@ron12, dat is zuur ja! Maar wat ik eerder al ergens zei, mocht ik toch niet klagen. Gewoon veel geluk gehad en op de juiste tijden op de juiste plek geweest, behalve dan met de wervelwind. Jammer dat het in Nijmegen zo tegenviel.

BaseAid

Deze foto trouwens gemaakt gisteravond van die in Benedenleeuwen (gemaakt van overzijde van de Maas thv Megen)





Veel ruis door de hoge ISO waarde maarwas even helemal de kluts kwijt toen ik hem in het oog kreeg :-/

studio dewolf

F is oude versie. Vanaf 1 februari 2007 is EF. Maar geldt het voor Europa? In UK worden ze TORRO schaal gebruikt.

ron12

Hier een mooi filmpje gevonden van de windhoos bij Arnhem http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste-videos-nieuws/wat-moeten-we-doen Alleen ging de batterij leeg helaas,zonde he  :( bron rtl nieuws
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal