Timelapse Onweer 5-8-2013

Topic gezien door 2485 bezoekers
Gestart door arjanbruggink, ma 28 okt 2013 - 22:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjanbruggink

Hierbij nog een timelapse van het onweer van 5-8-2013 jongstleden gemaakt in Smilde.

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Giso84

Timelapse zijn prachtig, deze dus ook.
Perfecte spot, helaas wat weinig daglicht aanwezig maar hoe dan ook, fijn om te zien.

Thnxs 4 sharing !
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

arjanbruggink

Thnx. Deze timelapse is onverwachts gemaakt, had de foto's eigenlijk gemaakt voor de bliksems en een grote gros foto's waren out of focus. Maar tijdens het bekijken  an de foto's viel me op dat ik er wel wat meer uit kon halen....
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Tyshane

Mooi man! Echt lekker dynamisch weertje, mooi juist zo met dat mindere licht, daardoor zie je het dreigende wat beter naar voren komen!

arjanbruggink

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Marsel

Zo Arjan, dat zijn mooie beelden. Was een heerlijke avond met machtig mooi geïsoleerde cellen. Een avond om niet snel meer te vergeten. Je hebt 'm mooi in beeld gebracht :). Dank daarvoor.

arjanbruggink

Dank. Heb die avond ook genoten. Al was het onweer net iets te ver weg, maar goed. We weten wat er in Friesland gebeurd is, dus achteraf blij dat ik het zo van de zijlijn heb kunnen en mogen bekijken. Enne... graag gedaan. Wellicht dat er in 2014 nog zoiets verschijnd.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

studio dewolf

Mooi maar wel jammer van haperende beelden.

Ramon Oost

Mooie Timelapse! De wall cloud is prachtig te zien maar ben het ook met studio dewolf eens:

Citaat van: studio dewolf op vr 01 nov 2013 - 13:55
Mooi maar wel jammer van haperende beelden.

arjanbruggink

Citaat van: Ramon Oost op vr 01 nov 2013 - 16:02
Mooie Timelapse! De wall cloud is prachtig te zien maar ben het ook met studio dewolf eens:
Bedankt jongens.
Maar naar mijn weten was dit geen wallcloud, ik keek hier op de zijkant van een Arcus. En v.w.b. de haperende beelden, het is niet anders.
De foto's waren ook bedoeld voor bliksem e.d. En niet om een timelapse te maken.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Sven

Mooie TL Arjan lekkere blitzpics, jammer dat ze OOF zijn :(
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Weerfreak 1337

Lekkere timelapse/foto's Arjan, laten we voor 2013 nog hopen op een aantal mooie luchten en onweer :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

arjanbruggink

Citaat van: Sven op vr 01 nov 2013 - 19:00
Mooie TL Arjan lekkere blitzpics, jammer dat ze OOF zijn :(

Citaat van: Weerfreak op vr 01 nov 2013 - 19:25
Lekkere timelapse/foto's Arjan, laten we voor 2013 nog hopen op een aantal mooie luchten en onweer :P

Bedankt jongens.
@Sven: Echt wel. Heb bij het zien van de foto's een flink pot staan vloeken. Maar ondanks dat, is nog duidelijk te zien wat er bedoeld word.
@Tim: Ben bang dat het nu echt wel gedaan is met het onweersseizoen 2013 (op die paar koudbloedige na dan). Mooie luchten zullen er ongetwijfeld nog wel komen.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Ramon Oost

Citaat van: arjanbruggink op vr 01 nov 2013 - 16:38
Maar naar mijn weten was dit geen wallcloud, ik keek hier op de zijkant van een Arcus.

Ik heb het filmpje nog even een aantal keer bekeken en ben tot mijn conclusie gekomen: Je hebt gelijk ;)

Powered by EzPortal