Zonsondergang polder van Spijkenisse

Topic gezien door 2819 bezoekers
Gestart door Sven, za 26 okt 2013 - 22:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sven

Zonsondergang plaatjes eerder deze avond net buiten Spijkenisse
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Ramon Oost

Ik vind vooral die eerste erg fraai!

dondertje127

Oowwww wat zijn die mooi, vooral de eerste! Inderdaad de laatste dagen een mooie gloed over de bomen, ook hier. Als je zoiets mooi kan fotograferen kom je volgens mij van goede huizen. Alsof de zon een zaklamp is die van heel ver weg nog op de bomen schijnt vanachter de horizon, en het laatste beetje licht de bomen belichtt, zo zag het eruit.

Ook die laatste is erg mooi!

Marsel

Mooie platen Sven, alleen wel wat bewerkt. Daar ben ik zelf geen fan van, lijkt soms wat HDR achtig aan te doen.
Maar no. 1 is inderdaad de favoriet!  :)

Sven

Dankjewel heren!

@Dondertje127 eigenlijk is het vrij simpel, alleen de nabewerking kost tijd, het is zoals Marsel zegt namelijk allemaal HDR m.u.v die schaapjes. Het zijn 3 lagen foto, samengevoegd tot 1. Wanneer je een mooie zonsondergang wilt fotograferen zonder details verlies van bijv het landschap moet je wel zo werken, ik hoop dat iemand zegt dat het niet zo is voor uitleg :P Maar mooi dat het in de smaak valt, en niet teveel HDR is.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Lightning_Glenn


Tyshane

Ik vind het erg fraai ogen, ja het is een tikkeltje hdr maar dat viel me eerst niet eens op. Ik hou zelf van goed belichte foto's, verzadigde kleuren en een goed contrast. De schapen vind ik ook mooi geworden.

studio dewolf

Eerste foto is echt fraai, zeg   :D

Giso84

Deze topic is me ontgaan, gelukkig reageren mensen ook op iets oudere topics.

Hele mooie foto's inderdaad. Nummert 1 is echt de beste !
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

Weerfreak 1337

Zeer mooi, kzie hem ook pas nu staan sven, lol :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Marcel

Ik vind de laatste wel mooi  :)
de bovenste 2 zijn naar mijn mening net even te overheersend bewerkt.
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Powered by EzPortal