Onweerskansen 5 augustus

Topic gezien door 60415 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 05 aug 2013 - 09:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ron12

Citaat van: Kiwitwins op di 06 aug 2013 - 00:35
Ja ook vooral dat stukje Zuid Limburg wat er zo groen bij ligt. Hihihihi.

Trouwens hey you all. Lees vaak mee. Grtz
bij jullie was het warmst gisteren,en dan krijg je nog geen onweer,schande he  ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Tyshane

Dat was nog eens een verrassing, had even niet opgelet op de verwachtingen vandaag, werd vanavond laat getrakteerd op een heerlijk uurtje onweer, helemaal top! En weer een onweersdag erbij geschreven. Wat een zomer mensen!  8)

ron12

Lekker windje hier nu in Nijmegen koelt lekker af,20 graden.windkracht 4 op dit moment
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Unknown-user1778

Citaat van: Eric op di 06 aug 2013 - 00:25
En Zuid-Limburg ??? Heeeleeemaaaaal niks, nada, niente, nakkes, nul ........ Maar komt vast goed  8)

helaas wij hebben pech. pas 1 goede bui dit jaar ???

Kermisspin

Nog niet bijzonder veel onweer maar de wind neemt ineens fors toe...evenals de regen.
Volvo for life!

Ries

Nou sjongejonge...in de rest van 't land geldt misschien 25/26 mei 2009 nog altijd maar voor Groningen (waar het toen niet heel extreem was) staat 5-8-'13 in de boeken...makkelijk te onthouden ook :)

Eerst was er eerder vanavond al de ongelooflijke lichtshow, en nu werd ik dik half uur geleden wakker van een geweld daarbuiten... M'n ogen uitgekeken naar de hoeveelheid ontladingen, een stroboscoop, heel veel cg's daarbij met alle herrie vandien en heel veel inslagen in de nabijheid waaronder één in de straat zo ongeveer, zo dichtbij. En een regen joh...en maar door en maar door...Een constante barrage aan de felste bliksems, hardste donders ondersteund door slagregens.

Uit mijn ooghoek zie ik het nog naar het no wegtrekken, net als eerder vanavond. Twee keer raak op één avond/nacht en beide keren zo extreem, vooral qua ontladingen...ongelooflijk, wat een...overweldigend indrukwekkend mooi iets, ben helemaal blij als een kind weer  ;D

Unknown-user1778

mcs in ontwikkeling z-fr? :o

alfons


NitroGenetics

Weer een levensgevaarlijke evaring rijker pfff (ZET JE VOLUME ZACHT) ;)

Basjuhterror
NitroGenetics


Tjitske

Citaat van: NitroGenetics op di 06 aug 2013 - 02:44
Weer een levensgevaarlijke evaring rijker pfff (ZET JE VOLUME ZACHT) ;)

Basjuhterror
NitroGenetics


zoooo jemig das vies geluk hebben zeg!!! Op hoeveel meter afstand schat je dat het van je af was?

basjuhterror

gokje een kleine 5 600 meter was nog voor dat viaduct in de verte
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

NitroGenetics

Citeer
zoooo jemig das vies geluk hebben zeg!!! Op hoeveel meter afstand schat je dat het van je af was?

zo dicht bij dat we het getintel in onze lichamen konden voelen was op dat moment even geen pretje maar wel een evaring rijker!
kan weer in de boeken :)

basjuhterror

netjes gedaan nitro dat filmpje voor me erop zetten ben een leek wat uploaden betreft
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

Tjitske

Jullie hebben echt vies maar dan ook echt vies geluk gehad!!! Wow zeg...

basjuhterror

 >:( moet echt een filmcamera hebben die tel van mij die doet het goed maar kan maar met beperkt beeld filmen
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

basjuhterror

idd was een beetjuh te close na mij inzien tintelde helemaal hehe
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

Mrkos

Jullie stonden gewoon vrolijk op een plek zonder enige beschutting midden op een weg? :P Dammm lucky bastards!

Kay1989

Kneiters, dan wil je wel weg rennen ja haha  ;D

basjuhterror

stonden ong 20 meter van een viaduct waar we konden schuilen voor de regen maar idd nooit op een niet beschutte plek staan maar wel strakke plaat hehe
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

Jan van Ooijen

Pfoe dat viel even tegen voor het oostelijk deel van het land
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal