Onweerskansen 5 augustus

Topic gezien door 60415 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 05 aug 2013 - 09:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rianca

Tis me zowaar gelukt, met n klein oud rot cameratje van 60 euro :P

Weatherboy

Citaat van: PatrickM op ma 05 aug 2013 - 23:46
Noord Holland...

Zodra de grens van NH in de buurt kwam was die bui ineens opgelost.

GekkeLeo

Hier een foto van uit Alphen aan den Rijn


Zierikzee

Voor die mensen die zeggen we hebben niks. Ga naar buiten, trek de open ruimte in. In de nacht kan je veel zien. In de polder kan je zo ver kijken, je ziet zoveel meer.
Onweersdagen 2014:4 dagen

Ajacied133

Constant flitsen in de verte te zien en begint nu ook een beetje te roffelen hier! :D

Channiej

Ja hoor. Angsthaasje vanavond in buurt van Amersfoort gewoon 3 onweersbuien hier overheen getrokken en zo bang als ik normaal ben, zit ik nu in een boerderij gewoon in de woonkamer, weliswaar met de gordijnen dicht, maar dan nog.

In Wijchen hebben ze 1 bui zojuist gehad en wat flitsen verweg grrrf. Was ik nou maar thuisgebleven

Mrkos

2 maten van me zitten nu op grote toren in Assen, zonder dak. Ze maken er foto's brrrr


Giso84

Mooi onweer gehad, en inderdaad op een open veld zie je te veel, had tegen 00:00 gewoon 180 graden onweer om mij heen.
Verder (te) veel CC gezien, miste mooie ontladingen naar de grond.
Ach wat klaag ik nou weer, heb onwijs genoten  ;D

mijn filmpje komt later
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

ron12

Onweer is alweer voorbij in Nijmegen ging  trouwens snel die bui,maar 2 mm regen,geen windstoten of  hagel gehad hier,nu nog steeds 22,5 graden hier buiten...kortom een dood normale onweersbui  :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

Hier wat hoogte onweer, en nu het op de 6e doorgaat hebben we meteen een onweersdag extra.

Stephanie

Citaat van: Weatherman op ma 05 aug 2013 - 23:48
ben je weer thuis ? Zó ja, zie je ook de flitsen bij het ziekenhuis? Dat is al 1 uur bezig.
Nee ik moet in Sprang blijven vanavond.. Jammer, hier geen flitsen te zien geweest :(

ron12

Citaat van: 4seasons op di 06 aug 2013 - 00:11
Ik volg momenteel deze ISS die straks boven Europa trekt.
misschien zie je dan wat van bovenaf
http://www.ustream.tv/channel/live-iss-stream


http://www.esa.int/Our_Activities/Human_Spaceflight/International_Space_Station/Where_is_the_International_Space_Station

ik had hem al zien afgelopen avond,misschien zie je wel bliksemflitsen als die over trekt :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Bacci

Echt een geweldige bui, de beste bui van deze zomer hier. Alles erop eraan. Beste dingen komen onverwachts.

dondertje127

Citaat van: ron12 op di 06 aug 2013 - 00:16
ik had hem al zien afgelopen avond,misschien zie je wel bliksemflitsen als die over trekt :P

Voordat ie hier is, ben je een aantal uren verder :P

Eric

En Zuid-Limburg ??? Heeeleeemaaaaal niks, nada, niente, nakkes, nul ........ Maar komt vast goed  8)

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Aranka

Hier in Apeldoorn barstte het ineens los. Gigantische windstoten en daardoor de hagel hard tegen 't raam aan. Geen spectaculair grote stenen maar wel een flinke storm dus. Onweerklappen valt nog mee. Had helaas een raam open laten staan dus m'n slaapkamer is nu bezaaid met blaadjes en regendruppels.

Kiwitwins

Citaat van: ron12 op di 06 aug 2013 - 00:26
Mooi plaatje dit,om in te lijsten http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=nl&subpage_0=10 zie je niet vaak dit jaar :P

Ja ook vooral dat stukje Zuid Limburg wat er zo groen bij ligt. Hihihihi.

Trouwens hey you all. Lees vaak mee. Grtz
Het is maar dat je het weet.

Tjitske

Het gaat los hier in Veenhuizen. Heel veel regen, harde wind veel geflits en harde donders.

Powered by EzPortal