Onweerskansen 5 augustus

Topic gezien door 60466 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 05 aug 2013 - 09:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

studio dewolf

Stadion van Lierse zwaar schade

Mirandavdg

Alles gaat over west Zeeland, hier in oost Zeeland nog geen druppel, wel mooie wolken.

Serge

Wederom zware rommels in de verte, zouden we dan nog een 2e bui krijgen..... Vind ik leuk
Waar is mijn cape

studio dewolf

Citaat van: Channiej op ma 05 aug 2013 - 21:48
Ik heb de hele dag begrepen uit de post van Marsel en Jan dat er eerst losse buien vallen en later op de avond cq vanacht de zwaardere. Klopt dit nog of heb ik het verkeerd begrepen....

Geen idee! Ik weet het ook niet  :-\

wkeijzer

zierikzee mag er ook alleen naar kijken, veel flits, maar geen rommel...wel imposante wolken!!

Mirandavdg

Machtig! In de verte veel flitsen, lijkt dichterbij te komen.

jeffrey83

Jammer, miste Middelburg op een haar... :(

marco-groningen

Enorm veel flitsen te zien hier. Hopen dat het deze kant op komt, maar de show is al fantastisch  ;D

wkeijzer

wind gedraaid, komt nu recht hier op af

seetekst

Webcam zvnoordwijk.nl noord camera prachtige wolk, steeds flitsen!

Koen-IJM

Beste wind in Zeeland, my god...


Dennis

meeste onweer dan toch voor westelijke helft NL (avond)


Arend

Mag onderhand wel eens wat meer activiteit op dat koufront komen, willen we er hier ook nog een beetje plezier van hebben.  :)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Oele


Mirandavdg

Jaja, het komt richting hier. Lekker op bed, gordijnen open en naar de bui kijken. Veel flitsen! Welterusten allemaal

Marco uit Hangar 5

Ok, het eerste lijntje was niet veel, maar nu is er toch flink onweer net west, zuidwest van Heerhugowaard. Ontstaan in de buurt van Ijmuiden als ik het zo bekijk op de radar.

Het lijkt nu woest flitsend west van Heerhugowaard langs te trekken :)
Marco Nierop
http://zweef.nl/

martijn


pasz

We zitten precies tussen 2 pitjes in. Te donker voor mooie foto's, maar prachtige wolken ! We zien de flitsen wel, maar horen bijna geen gedonder.

Vliegtuigen richting Schiphol manoeuvreren er doorheen.

Rogierhgv

Oost-Noord Oost pissen flink naast de pot.  :-[
Volgende keer beter, foto's zijn mooi om te zien vanuit het Westen.

Koen-IJM

Citaat van: Marco uit Hangar 5 op ma 05 aug 2013 - 22:21
Ok, het eerste lijntje was niet veel, maar nu is er toch flink onweer net west, zuidwest van Heerhugowaard. Ontstaan in de buurt van Ijmuiden als ik het zo bekijk op de radar.

Het lijkt nu woest flitsend west van Heerhugowaard langs te trekken :)

Is inderdaad een beste bui. Heb een filmpje gemaakt. Elke 3 - 5 seconden meerdere flitsen

Powered by EzPortal