Shelfstedentocht - Plaats hier je shelf foto van 27 juli 2013

Topic gezien door 4582 bezoekers
Gestart door Graphicnizor, za 27 jul 2013 - 15:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Graphicnizor

om straks 50 topics te hebben met ongeveer gelijke shelfclouds in verschillende gemeenten, stel ik voor om ze allemaal in een topic te stampen. Mooie hiervan is dat je dan ook het verloop van de shelfcloud kan zien naarmate hij over NL rolt.

Ik heb heel veel platen maar begin met 1


Cdtj3

Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/


DSDLimburg

seizoen 2018/2019

GekkeLeo


arjanbruggink

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Mike25


batenburglennart

Canon EOS 40D + Canon EOS 50D + Canon EF 17-40 f/4.0L USM + Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM  + Canon E

Marlieke

Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Kermisspin

Aangezien ik net thuis ben van het werk....ook nog wat foto's van mijn kant. Deze heb ik gemaakt in en rond het dorp Wezup in Drenthe.













Ondanks dat het eigenlijk best wel mee viel qua noodweer toch heerlijk om dit soort luchten te zien. :) Foto's zijn overigens gemaakt met de telefoon.

KS.
Volvo for life!


inca

If you put your mind to it, you can accomplish anything! Canon 50D, EF-S 17-55 IS USM 2.8


Rogierhgv

Mijn bijdrage uit Hoogeveen.
Alles onbewerkt gemaakt met mijn mobiel.


Zyco

Shelf bij Raamsdonkveer 10:45, Minkeloos 11:10 en Laren 11:40.

donderblond

"Because all I have left is the voice of the wind
Blowing through the door of our house!"

Walter


mrhanky

Crosspost want hij stond al in het onweer topic. Zo kwam hij gisteren middag rond 12.00 over Utrecht.

De bui kwam hier in overvecht, Utrecht ook mooi over. Ik was net te laat / optijd binnen van het fietsen. Te laat want ik had geen tijd meer om naar het weiland te rijden. Optijd want ik kon hem nog net vanaf het balkon meepakken. De eerste 2 zijn panorama's de laatste is een losse foto. Op klikken voor de onverkleinde full size foto.

1.


2.


3.

Remy

CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Powered by EzPortal