Onweerskansen 17 - 20 juni

Topic gezien door 224399 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, za 15 jun 2013 - 21:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

vdweste

Alleen maar regen hier..

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

fanthagiro

Citaat van: Serge op vr 21 jun 2013 - 00:10
Ja was er wel hou jullie in de gaten :P, moest ff vader worden tussendoor en dat kost heul veul tijd

Gefeliciteerd!,
Nu hopenlijk een mooi vuurwerk...

ron12

Ten zuidwesten van nijmegen weerlicht het,ver weg dat wel 
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Kay1989

Ik hou het ook voor gezien. Was een leuke week. Dinsdagavond de hoop voor gister al opgegeven (pluim die om 21.00 uur dinsdag 26/27 graden aan gaf voor gister, modellen die het allemaal oneens waren met elkaar). Vandaag helaas te vroeg gekomen voor mij, moest werken tot 18.00 uur. Had dinsdagmorgen aangegeven graag te ruilen, woensdag vrij en donderdag werken lol, dinsdagavond al spijt van. Ach ja, we krijgen nog juli en augustus :D

Jdolky

Ahhh hierzo lekkere rommel in de verte te horen van dat gebiedje, helaas gaat het daalijk de zee op...




Edit* Zware regenbui hier nu opeens

TimK21

Nou dat gaat voor Nijmegen allemaal weer zwaar tegenvallen, slechts wat regen. Tegenvallende dagen. Maar goed, die kans heb je altijd met dit onvoorspelbare weer. Toch jammer.
Challenge accepted!

Kay1989

Kijk Duitsland ineens gaan joh


ron12

veel wind in nijmegen nu.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

stratocumulus

Dit was raar, het onweer in het westen gaat zo of net langs of net over ons trekken, maar ik ben ff naar buiten gegaan, op een grasveld met vrij zicht in de trekrichting van de buien. Ineens werd het fris, het weerlichtte en er kwam mist opzetten. Rare combi weerlicht en mist  :-*

Giso84

Citaat van: stratocumulus op vr 21 jun 2013 - 01:11
Dit was raar, het onweer in het westen gaat zo of net langs of net over ons trekken, maar ik ben ff naar buiten gegaan, op een grasveld met vrij zicht in de trekrichting van de buien. Ineens werd het fris, het weerlichtte en er kwam mist opzetten. Rare combi weerlicht en mist  :-*

Hier in Alkmaar is het nog steeds prima te doen in tshirt en korte broek, net zoals jij verteld is de mist hier behoorlijk dicht, kan het Geesterambacht niet eens zien en dat is een krappe 500 meter verder.
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

Nieuwveen10

Nachtdienstje in Leiden, maar alleen in de verte een vage flits gezien. Ik had er wel meer van verwacht.
Maarrr, de nacht is nog lang  ;D.

MSB

Hier in den dolder (werk) ook nog niets te melden van onweer alleen een beetje regen :-\ :-\
Lang leven de winter

Nieuwveen10

Op dit moment in Leiden alleen een paar druppels.
Dan gaan we nu uitrusten voor een volgende onweers-party :P. Wanneer zal dat zijn???

Nieuwveen10

En in ene activeerd de boel weer  :)
Ook het complex in België wordt weer groter in omvang. Heeft iemand een verklaring?

Ries

Drijfnatte boel hier! Wordt lekker doorheen fietsen hele dag  :-\ en morgen nét met trein naar 't westen waar de hele dag regen wordt verwacht tegenover halfzonnig hier...flauw heur ;)

Op naar de volgende roffels, ik heb het iig weer 'ns gehoord gistermiddag!

edit 7.40u: regent hier nou al 10 minuten pijpestelen, zoooo hard jonge  :o

Weatherman

Citaat van: vdweste op vr 21 jun 2013 - 00:25
Alleen maar regen hier..
Onweer lijkt maar gewoon niet te willen komen  :o
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Jmanig

Bij ons ging het erg hard te keer gisteren. In Haaksbergen waar ik werk sloeg een bliksem in 5 meter bij me vandaan. Stinken naar vuurwerk. Was behoorlijk heftig en geniaal, mag wel vaker gebeuren!

In Enschede was de overlast ook erg groot.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=165811&cat=1
<a href="http://www.hetweeractueel.nl/weer/enschede/actueel/" target="_blank">[img width=189 height=

Marlieke

Hier dus gistermiddag een heerlijke bui!  :)

Maar Serge? Wat leuk! Gefeliciteerd? Alles goed? En is het een voetballertje of een danseresje?  :D

Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

ron12

Citaat van: ron12 op do 20 jun 2013 - 09:17
Gisteren meer  dan 250.000 bliksems in europa, http://www.lightningmaps.org/blitzortung/europe/index.php?bo_page=statistics&lang=nl&bo_year=2013&bo_month=8&bo_region=.Ook leuk om eens de archieven door de kijken hoor,alleen de laatste maanden is het een grote ergernis omdat te doen.Om dat het onweer Nederland links of rechts laat liggen.
Meer dan een half miljoen bliksems in Europa de laatste 2 dagen  ;) Effe naar beneden scrollen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal