Onweerskansen 17 - 20 juni

Topic gezien door 224337 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, za 15 jun 2013 - 21:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nic

Wat is nou de beste kaart om te bekijken ?  :)

Johann

Citaat van: Nic op do 20 jun 2013 - 22:53
Wat is nou de beste kaart om te bekijken ?  :)

Er bestaat helaas geen "beste kaart".




Nic

Citaat van: Johann op do 20 jun 2013 - 23:04
Er bestaat helaas geen "beste kaart".

Bedoel meer welke de beste is om te volgen

wimbaens


Ajacied133

Nou ik blijf nog wel ff wakker :D hoop nog op een stevige onweersbui voor apeldoorn (moet alleen wel de boel activeren)

Kres

Wel weer een lage treksnelheid. Doet er best lang over om beetje vooruit te komen. Onweer blijft er wel op..


Tyshane

Citaat van: Ajacied133 op do 20 jun 2013 - 23:11
Nou ik blijf nog wel ff wakker :D hoop nog op een stevige onweersbui voor apeldoorn (moet alleen wel de boel activeren)

Ik denk dat ik ook nog wel even blijf volgen en hoop ook op nog wat spannends in die regio!  :)

Kay1989

Ben ik ff blij dat er straks om 00.00 uur nog Confederations Cup is haha. Alles staat klaar om Maickel in Zwolle op te pikken

Joep

Flinke buien richting zw

Tyshane

Citaat van: Nic op do 20 jun 2013 - 23:13
Dank je wel  :)

Dat is lastig te zeggen welke kaarten het beste zijn. Je hebt natuurlijk verschillende kaarten van verschillende zaken zoals temperatuur, luchtdruk en neerslag bijvoorbeeld. Maar ook verschillende 'modellen' die met deze kaarten op de proppen komen. Soms spreken ze elkaar tegen, soms liggen ze redelijk op 1 lijn. Het beste is eigenlijk om zoveel mogelijk te volgen en verder de boel te observeren om te zien wat er zoal veranderd in de loop der tijd.

Om er meer over te leren zou ik als ik jou was dit soort topics blijven volgen en zien wat er zoal langs komt aan kaarten & informatie. :)

ron12

Citaat van: Bacci op do 20 jun 2013 - 14:02
Het activeert als een malle  :o

http://www.meteo-mc.fr/satellite-ir-anime-eu.php
is dit positief of negatief wat er nu gebeurd voor het onweer.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Stephanie

Grrr ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om lang op te blijven (tentamen morgen), maar het is zo spannend :P

studio dewolf

Daarnet tientallen weerlicht gezien maar ik stond net aan de rand van de onweer en hij vertrok weer  :(

Tyshane

Citaat van: Stephanie op do 20 jun 2013 - 23:26
Grrr ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om lang op te blijven (tentamen morgen), maar het is zo spannend :P

Tentamen is belangrijker he! ;) Gewoon gaan slapen met ramen wijd open, wordt je vanzelf wel wakker!


Citaat van: studio dewolf op do 20 jun 2013 - 23:29
Daarnet tientallen weerlicht gezien maar ik stond net aan de rand van de onweer en hij vertrok weer  :(

Ok; dat is jammer. Hier is het helemaal helder en best lekker weertje... :)

Joep

Ontploft flink rondom NL

Koen-IJM

Idd, rondom NL. Is toch ook weer ongelovelijk dit hahaha. Desondanks heb ik de hoop op de buien bij zeeland en NB

pyro

Citaat van: Joep op do 20 jun 2013 - 23:31
Ontploft flink rondom NL

Het ontploft al 36 uur rondom nederland ;)
Lets face it, oost noordoost krijgt nog een kansje and thats it :) Op naar volgende kansen

Ramon Oost

Citaat van: Nic op do 20 jun 2013 - 22:53
Wat is nou de beste kaart om te bekijken ?  :)

Op dagen als gisteren en vandaag blijft de buienradar de beste kaart... ;-) #nowcasting  :P

Tyshane

Citaat van: pyro op do 20 jun 2013 - 23:34
Op naar volgende kansen

Niet afhaken als we nog bezig zijn...

Powered by EzPortal