Onweerskansen 17 - 20 juni

Topic gezien door 224425 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, za 15 jun 2013 - 21:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

deventer

Gaat hier net onder langs of het moet nog wat verder naar boven uitsmeren dan krijgen wij wat mee

dondertje127

Ooooh wat draait het in m'n maag, wat een kriebels zeg als ik die diepe dreunen hoor! Spannend, wat is dat lang geleden :D

Thunderfreak

wat je ziet is de convergentie lijn,zal activeren naar mate de dag vorderd,daar achter zit het KF

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

deventer

Hier nu bijna windstil en lucht kleurt iets donkerder

ron12

bui trekt richting ijselmeer zo te zien
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Citaat van: Henk1976 op do 20 jun 2013 - 11:46
Ik hoor een collega klagen over hoofdpijn, en als dat gebeurd zegt ze, dan krijgen we zwaar onweer.... Van het weer heeft ze geen jota verstand maar hier wil ik wel in geloven ;D
had ze maar de hele jaar maar hoofdpijn  ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Glennb

Benieuwd of ik overdag ( Amsterdam ) of vanavond ( Almere ) nog iets mee pik van het onweer vandaag..
Groet,
Glenn

dondertje127

Het is nèt een schampschot hier. Wolken 12-13 km hoog, maar alles lijkt er net langs te gaan. Als ik nu naar Arnhem Noord rij (waar ik nu heen moet) dan is het vast een stukje dichterbij (vlakbij Velp Gld). Hoop dat het ons toch nog raakt en niet net ten noordoosten van me langstrekt. En anders nog wat daarachter zit onze kant op komt.

Marsel

Citaat van: Danny op do 20 jun 2013 - 12:49
Ik denk dat heel Nederland goede papieren heeft op Zeeland na voorlopig. Complex is groot en zeer actief momenteel met trekrichting NW (pal over Nederland heen). Belangrijker is hoe groot de activiteit zal blijven.
Uhm, dan moet je toch nog een keer goed kijken ;).
Oostzijde van het Duitse complex loopt weer gewoon NNO-waarts. Afwijkend tov van de bovenstroming.
Buien boven NL doen wat anders, die lopen wel redelijk mee. Dat we de Duitse pitten dus pal over heel NL krijgen simpelweg niet waar.
Eerst kijken, dan roepen.
O&NO-NL de komende uren goed opletten.

Gerard1995

DE bui gaat helaas boven mij langs zoals het er nu uit ziet maar we gaan zien wat er zich nog e.e.a. kan ontwikkelen :)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

basjuhterror

ik vraag me af of wij hier in hoogeveen vandaag nog wat meekrijgen
zitten klaar met cams voor het onweer hehe
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

alfons

Hier in Deventer Colmschate nu echt donker.In de verte zware rommels te horen  met soms wat druppels

hussel

baal enorm.. alles gaat boven me langs :( :-[

alfons

Nu eerste felle flits met zware donder Yess

ron12

Citaat van: hussel op do 20 jun 2013 - 13:22
baal enorm.. alles gaat boven me langs :( :-[
heb  je wel die dreunen gehoord???
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

draakje

Citaat van: basjuhterror op do 20 jun 2013 - 13:20
ik vraag me af of wij hier in hoogeveen vandaag nog wat meekrijgen
zitten klaar met cams voor het onweer hehe

Zit er heeeeel dik in dat wij wat krijgen!!

alfons

Gaat nu goed los hier in Deventer

Reutel

Zeau, dat is een beste ploffer boven Arnhem! http://www.sat24.com/en/nl


hussel

Citaat van: ron12 op do 20 jun 2013 - 13:24
heb  je wel die dreunen gehoord???

Neej helaas helemaal niks :(

Ajacied133

Gaat hard tekeer hier in apeldoorn en we lijken zelfs 2x in de prijzen te gaan vallen vandaag (komt later nog meer als ik het zo zie)

Powered by EzPortal