Onweerskansen 17 - 20 juni

Topic gezien door 224601 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, za 15 jun 2013 - 21:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jens

die oostelijke bui wil je gewoon niet over je krijgen, dan is je auto per total door de hagel
onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

Koen-IJM

Ligt het aan mij of lijken de buien in Noord Frankrijk vooral het westen van belgie en nederland te gaan aandoen?

Weatherman

Ik vond RTL4 weer nou ook niet echt positief!
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

david_meyer25


dondertje127

Het is net 3D als je zo kijkt op de radar :)

Weatherman

Citaat van: david_meyer25 op wo 19 jun 2013 - 18:38
Nou ik ook niet.
Ik weet het niet meer in ieder geval, hoop dat iemand wat duidelijkheid kan scheppen!
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

zorba

Citaat van: Weatherman op wo 19 jun 2013 - 18:37
Ik vond RTL4 weer nou ook niet echt positief!

Laat me raden, Peter Timofeeff deed het weerbericht? Die kerel is nooit positief geweest. 
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

dondertje127

Citaat van: zorba op wo 19 jun 2013 - 18:40
Laat me raden, Peter Timofeeff deed het weerbericht? Die kerel is nooit positief geweest.

Ach, die media presentators/presentatoren.... Presentatorius :p

ron12

Als je de wind richting kaartje van nederland zo bekijk wordt de lucht richting die bui gezogen zo te zien???? of heb ik verkeerd
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

david_meyer25

Citaat van: zorba op wo 19 jun 2013 - 18:40
Laat me raden, Peter Timofeeff deed het weerbericht? Die kerel is nooit positief geweest.

Klopt die deed het weerbericht ook.

squirrel41

Op twitter zijn heerlijke onweersfoto's  ::)boven Ieffeltoren, tunnels die blanks staan en mooie
dreigende luchten te zien ::), hopelijk rond 23u in Nederland ook te zien ;)

Weatherman

Citaat van: squirrel41 op wo 19 jun 2013 - 18:47
Op twitter zijn heerlijke onweersfoto's  ::)boven Ieffeltoren, tunnels die blanks staan en mooie
dreigende luchten te zien ::), hopelijk rond 23u in Nederland ook te zien ;)
Geloof jij het nog  :)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

SniperEye

Citaat van: Koen-IJM op wo 19 jun 2013 - 18:33
Ligt het aan mij of lijken de buien in Noord Frankrijk vooral het westen van belgie en nederland te gaan aandoen?

Jan vermoedde dit in een veel eerder stadium ook al. Inmiddels lijken de buien zich boven Frankrijk te splitsen. Een deel koerst op de westelijke helft van Belgiƫ af, de ander draait af naar rechts (rightmover?).

Weatherman

Citaat van: SniperEye op wo 19 jun 2013 - 18:52
Jan vermoedde dit in een veel eerder stadium ook al. Inmiddels lijken de buien zich boven Frankrijk te splitsen. Een deel koerst op de westelijke helft van Belgiƫ af, de ander draait af naar rechts (rightmover?).
Dus dat is positief ? sorry als ik het vraag maar soms snap ik wat minder (dat ligt aan mijn beperkingen) ik heb graag makkelijk uitleg nodig
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Ries

Ik richt m'n aandacht al meer op morgen overdag dan vannacht. Vanavond zal er vrijwel zeker niks meer zijn, vannacht zou er nog iets  kunnen gebeuren, maar groots...? Nee, morgen op passage koufront kan 't wellicht nog leuk worden. Misschien dat dagelijkse gang vantevoren hulp kan bieden.

Mikal


Energizer85

Nowcasten mensen, het is en blijft een explosieve situatie.. Dat was vanochtend maar mooi zichtbaar, modellen turen heeft geen zin, alleen een leidraad... Soms zit het mee en soms tegen, gewoon relaxen, genieten van de temps, en hopen op het ontstaan, of activatie van nieuwe cellen ;-)

jorentje1997

Citaat van: Weatherman op wo 19 jun 2013 - 18:37
Ik vond RTL4 weer nou ook niet echt positief!
Luister er gewoon niet naartoe, kijk naar de radarbeelden die zeggen genoeg  ;)

Unknown-user1778

onderschat het gedrocht dat uit parijs komt niet mensen. dat ding is gigantisch. er is potentie genoeg.

Powered by EzPortal