Onweerskansen 7 en 8 mei

Topic gezien door 62135 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 06 mei 2013 - 09:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weerfreak 1337

Stevige bui op het moment, nu het onweer nog  ::) ;D

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Jan van Ooijen

Eerste ontladingen komen België nu binnen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marcel1976

Komt nu indd wel e.e.a. op gang in Frankrijk en België.  Als de zon de boel nog verder wat kan opwarmen kan 't wel wat worden.

Weatherboy

Mooi buienlijntje in de maak boven Belgie. Ik heb zo een naar vermoeden dat het KNMI wederom een flater gaat slaan ;) Gister gebeurde er amper wat en stond het geel op de kaart. Vandaag komt er niks en gaat het los. eigenlijk zoals het altijd gaat :P

pietjelol

hij begint nu wel mooi op gang te komen. Ook op de sat kan je de bloemkoolwolken beginnen te zien

Ramon Oost

Stevige onweersbuien in het zuidwesten van België en het noordwesten van Frankrijk.


Wilfred Janssen

KNMI inmiddels code geel voor de zuidelijke provincies, vreemd genoeg niet voor het noordoosten waar het nu op sommige plaatsen onweert.

Operationeel meteoroloog bij Weerplaza
Meer weer: https://twitter.com/WilfredJanssen_

jones


Tjitske

Onweer hier op dit moment in veenhuizen!! Werd tijd zeg!! Mocht ook wel met die benauwdheid van vandaag..

Marco_Goes

Noodweercentrale stelt ook langzaam bij. Denk dat wij wel wat gaan krijgen straks als de westerschelde de boel niet op slot gooit tenminste.

Ries

Behoorlijke rukwinden hier zonet voor de regen uit, gaat aardig tekeer maar nog geen donder gehoord.

Ramon Oost

Neerslagverwachting van het weermodel Hirlam.


Weatherman

Als ik het goed heb, kunnen we nog wat beleven (niet heftig bedoeld)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Wilfred Janssen

KNMI breidt de waarschuwingen uit zoals een aantal onder ons al verwachtte:

Operationeel meteoroloog bij Weerplaza
Meer weer: https://twitter.com/WilfredJanssen_

Marcel1976

Citaat van: Weatherman op wo 08 mei 2013 - 17:26
Als ik het goed heb, kunnen we nog wat beleven (niet heftig bedoeld)

Nog maar 'ns niet te vroeg juichen. Het trekt vrij langzaam en het kan zomaar zijn dat het onweer er straks al uit is.

Weatherman

Citaat van: Marcel1976 op wo 08 mei 2013 - 17:35
Nog maar 'ns niet te vroeg juichen. Het trekt vrij langzaam en het kan zomaar zijn dat het onweer er straks al uit is.
Was ook niet aan het juichen, dat doe ik wel als het zover is  ;D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Remy

Wow zomaar ineens dikke duistere stofwolken en stormwind :)
Drie druppels regen en nu nog geen vier minuutjes later klaart het alweer op.
Ik was een beetje laat met mijn camera maar heel die wind kwam ook in drie tellen opzetten.
Er is op de foto helaas niet zo veel stof meer te zien maar het geeft nog wel een aardig idee hoe het was.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

dondertje127

Nice pictures hier zeg.

En het is zooo ontzettend lekker buiten, de geuren, de kleuren en de lucht. Ben erg benieuwd wat het onweer doet. Af en toe ontstaan hier ter plekke wat heerlijke lentebuitjes en tegelijk is het lekker benauwd, en komt de zon er tussendoor aan te pas waardoor het in beide gevallen lekker warm aanvoelt.

Stephanie


jornonweer

wow, stevigere buien dan ik had verwacht! nu wachten op die bui in zw van belgie en hopen dat hij de lange reis tot hier overleeft :p
Danger is real, fear is a choice.

Powered by EzPortal