Onweerskansen 7 en 8 mei

Topic gezien door 62149 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 06 mei 2013 - 09:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

GekkeLeo

Dat zou leuk zijn Jan, hoop er ook op!

hussel

Komt hier met bakken eruit atm! Weinig onweer ertussen!

Ploeps

In Arnhem nog geen spatje regen gehad. Wel veel wolken, zon is een tijdje weg geweest maar nu toch weer een streepje zon. Wel veel wind, maar verder nog geen geknetter en gedonder.
Liefhebber van weer-uitersten.

studio dewolf

Ik zie ineens donkere lucht in Halle. Op de rader staat dat er ontstaat ineens de mini-onweer rond Brussel. Voorlopig geen bliksems. Ik denk dat het is ontwikkelde onweer die op weg naar Wallonië maar andere onweer gaat op weg naar Vlaanderen zodat zij ontmoeten elkaar. Kan dat?

dondertje127

Citaat van: Ploeps op di 07 mei 2013 - 15:39
In Arnhem nog geen spatje regen gehad. Wel veel wolken, zon is een tijdje weg geweest maar nu toch weer een streepje zon. Wel veel wind, maar verder nog geen geknetter en gedonder.

In Arnhem de Laar hebben we wel wat regen gehad vanmiddag. Dat is nu samengeklontert met de onweersbui richting Dordrecht.

Diem

Erg dreigende lucht als ik richting het noordoosten kijk, het begint nu te rommelen. De wind begint nu ook aan te trekken.
Webcam staat aan (zie handtekening) :)

Tjitske

Volgens mij heeft veenhuizen Dr pech...alleen maar regen..het waait hier nu wel stevig en een paar dreigende luchten gezien maar nog niks hier..

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Ook Belgie onweer, daarnet ook al meldingen ui Limburg

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherboy

Tja, stel je voor het zal gaan onweren in Amstelveen. Het enige buitje dat op koers lag is aan het sterven. Vlak ten zuiden ontpopt een mooie bui zo voor Leiden. Wat een ellendige dag weer. Gelukkig wel een heerlijke temperatuur, eindelijk! :)

Ik hoor iedereen nog zeggen, België krijgt niks. Ze gaan er toch weer met de hoofdprijs vandoor.

studio dewolf


stormoutlook

dordrecht heeft het flink te makken!

pyro

Mag ik aannemen dat het wat betreft onweer vooral gaat om de lijn van dordrecht naar het noordoosten of is er redelijke kans dat er nog meer uit gaat komen voor het midden van het land?

dondertje127

Toch wel jammer. Als het zo dichtbij is wil je toch stiekem meer. Hier lijkt geen voeding meer te zijn voor onweer.

Weatherman

Wij hebben alleen paar druppels gehad, (hopend op meer)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

stormoutlook

code oranje door noodweercentrale in regio rotterdam en dordrecht!!!!!!

dondertje127

Zojuist weer wat gespetter hier in het Zuidelijk deel van Arnhem.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jornonweer

de plaatsen waar het meeste werd verwacht is er (voorlopig) niks of amper onweer en op de plaatsen waar er weinig werd verwacht onweert het, zo zie je maar he!  :P
Danger is real, fear is a choice.

Weerfreak 1337

Het KNMI waarschuwt niet voor niets in sommige provincies tot 23u vanavond.
Er komt nog een trog over. Er is nog hoop dus.



Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Powered by EzPortal