Hoe klinkt de hoogste wolkenkrabber tijdens een storm?

Topic gezien door 2221 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 16 apr 2013 - 12:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Hoe klinkt de hoogste wolkenkrabber tijdens een storm?

De Burj Khalifa in Dubai is met 828 meter de hoogste wolkenkrabber ter wereld. Fotograaf Gerald Donovan verbleef in het gebouw tijdens een stevige storm.




Standaard
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

MamaAs

*slik* Ik krijg al de kriebels als ik er naar kijk.

ron12

In die hoogste wolkenkrabber ter wereld kun je de zon 2 keer op en onder zien gaan op een dag,zo hoog is die toren http://youtube.com/watch?v=GJ4Qp2xeRds&feature=player_embedded#!zo rond een minuut 5 bekijken
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Tyshane

Zo zeg, ik denk toch niet dat ik dat fijn zou vinden, wat een gekraak!

dondertje127

Arme teddybeer op 5:05 minuut :(
Ik vind dat gekraak bovendien niet gezond klinken. Ben benieuwd hoe lang dat ding stand houdt.

André

Ik sta toch liever op  de begane grond bij een storm , zou mij daar niet op mijn gemak voelen daarboven .
Demeulemeester André

Sven

Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

ron12

Eh,en hoe zou zo,n gebouw klinken bij een aardbeving,die beving in Iran was ook daar in Dubai te voelen :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal