Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 15

Topic gezien door 215646 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 06 mrt 2013 - 09:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

winter

Nieuwe GFS run veel beter qua sneeuw voor Nederland tot de lijn Rotterdam- Nijmegen nu zo'n 10cm ten zuidelijk van deze denkbeeldige lijn meer!
Ondertussen in Leeuwarden 0,0 graden en noordelijke gedeelte van groningen in de min!
Dus droge sneeuw zal beginnen te vallen denk ik. ZIe melding bovenstaande post


Fean Dennis

In Heerenveen valt nu natte sneeuw!

Jasneker

+ 1.5 nu in Sneek, regen hier, laat dat witte spul maar komen, maar ik verwacht er net veel van....

Fean Dennis

Een half uurtje geleden regende het nog in Heerenveen. Nu begint het langzaam wit te worden!

Bacci

Gebied lijkt rond flevoland te activeren en oostwaarts te trekken, spannend.

Chase-Stormer

Combi van regen / natte sneeuw Den Helder centrum

martijn

Citaat van: Bacci op za 09 mrt 2013 - 21:39
Gebied lijkt rond flevoland te activeren en oostwaarts te trekken, spannend.
dat zou mooi zijn ja

Jasneker

Nog steeds+ 1.5 graden in Sneek, maar in het gras ligt een wit waasje en er valt wat wit spul uit de wolken wat niet blijft liggen op de weg of stenen.

matroesjka-world

Citaat van: Jasneker op za 09 mrt 2013 - 22:16
Nog steeds+ 1.5 graden in Sneek, maar in het gras ligt een wit waasje en er valt wat wit spul uit de wolken wat niet blijft liggen op de weg of stenen.


Hier precies hetzelfde. Zo naar bed en hopen op een mooie witte laag morgenochtend, van een cm of 2 (ik zet laag in  :P
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Weatherboy

Ut wordt nix. Wat een drama weer, het sterft compleet uit nu de koude lucht terrein wint.

Joep


Bacci

Citaat van: Weatherboy op za 09 mrt 2013 - 22:37
Ut wordt nix. Wat een drama weer, het sterft compleet uit nu de koude lucht terrein wint.

Nou niet te snel, dat neerslaggebied ten westen van ons op de noordzee kan er voor zorgen dat alles weer wat gaat activeren.

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

WinschoterWeer

? Net begonnen te sneeuwen in Winschoten ! 0 graden momenteel! Blijft nog niet liggen in ivm nog kletsnat wegdek.....

gilleeesss

toch weer zuidelijker berekent :( maar nog steeds 10cm  voor hier..

martijn

Tja en dan dooft het gebied helemaal uit jammer

Dennis

Voor de vooruitkijkers naar dinsdag: lijkt moeilijk te worden voor dat Laag

stratocumulus

Hier in Voorhout (Zuid-Holland Noord) begint op de dakramen de regen ijs te bevatten. Het begin is er. Als het inderdaad nu wat aktiveerd, gaat dit over in (natte) sneeuw. En ik denk dat dat geldt voor een groot deel van Noord en Zuid Holland, Midden van het land, en zo naar het oosten.  :D

Dennis

GFS komt zelfs met een sneeuw-Laag uit het Noorden wo/do

Powered by EzPortal