heerlijke luchten op Koh Lipe Thailand

Topic gezien door 2754 bezoekers
Gestart door Roan, zo 03 mrt 2013 - 13:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roan

Naar Zuid oost Azie reis je natuurlijk voor het heerlijke klimaat maar zoals jullie misschien ook wel weten zijn buien en de bijbehorende luchten natuurlijk bijna dagelijkse routine met altijd wel een kans op een onweersbui. Na 2 weken door Maleisie zijn geweest met alleen af en toe een donkere lucht, maar over het algemeen bewolkt met temperaturen van 30+, zijn we op Koh Lipe in Thailand beland, overdag stralend mooi weer maar nu ook een echte tropische bui over ons heen gekregen, helaas geen onweer maar wel lekkere bak regen, nu is het inmiddels alweer droog en nog steeds een temperatuur van een graad of 28. Hier volgen de plaatjes










Giso84

Het verhaal geeft mij het gevoel dat het een prima reis is geweest, helaas komen bij mij de foto's niet naar voren
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

Diem

Mooie foto's zeg! Als je nog meer foto's maakt, zijn die natuurlijk welkom ;D
Nog een fijne vakantie, maar dat zal vast wel lukken 8)

studio dewolf

Prachtig maar is daar niet gevaarlijk? Ik heb gehoord dat Thailland een onveilige land.

Roan

Dank mensen!
@studiodewolf
Ik heb geen idee joh, elk land heeft wel gebieden waar je je niet moet begeven! Ik voel me super veilig in ieder geval!

Jeroen22

Thailand is gevaarlijk als je in  gebieden bevindt waar geen toeristen zijn. Mijn oom woont en werkt er nu al zo 6 jaar en ik ben er al 5 keer geweest maar nooit problemen gehad. Dan zijn we meestal ook met een grote groep.

Ramon Oost

Eerste foto vind ik het mooist, jammer van de overige foto's dat je veel scheve horizonnen hebt.

batenburglennart

Canon EOS 40D + Canon EOS 50D + Canon EF 17-40 f/4.0L USM + Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM  + Canon E

Powered by EzPortal