Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 10

Topic gezien door 247305 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 24 jan 2013 - 17:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ramon Oost

Vanmiddag prachtige luchten mogen aanschouwen, om een uur of 4 viel er zelfs een flinke sneeuwbui in Vianen. Enkele foto's zijn hier te vinden:

http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,3550.0.html

Jan van Ooijen

Citaat van: Thunderfreak op za 02 feb 2013 - 17:13
Fijn ook die reclame's op de gifjes zelfs hier, echt overal waar je kijkt of naar toe wil op internet zit reclame,je komt er niet meer onderuit.




Wat voor reclame op de gifjes?
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis

Citaat van: Jan van Ooijen op za 02 feb 2013 - 17:49

Wat voor reclame op de gifjes?

hij bedoelt de melding meteoservice.nl in de gifjes (als stempel/watermerk)

Jan van Ooijen

Citaat van: Dennis op za 02 feb 2013 - 17:54
hij bedoelt de melding meteoservice.nl in de gifjes (als stempel/watermerk)

Ach ja, dat is geen reclame :D Maar goed, ik ga niet voor jan en alleman zijn forum/site gifjes maken. Kleine moeite om bron/maker te vermelden echter helaas werd dat niet gedaan. Nu er onze sitenaam instaat worden ze ook niet meer gebruikt ;)

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis

Citaat van: Jan van Ooijen op za 02 feb 2013 - 17:57
Ach ja, dat is geen reclame :D Maar goed, ik ga niet voor jan en alleman zijn forum/site gifjes maken. Kleine moeite om bron/maker te vermelden echter helaas werd dat niet gedaan. Nu er onze sitenaam instaat worden ze ook niet meer gebruikt ;)



idd- vind het heel begrijpelijk :)

Thunderfreak

Nee,nee

Dat Meteo-service vindt ik ook begrijpelijk. Maar kreeg echt reclame erop. Zal even een print screen maken als ik het heb.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Jan van Ooijen

Citaat van: Thunderfreak op za 02 feb 2013 - 18:04
Nee,nee

Dat Meteo-service vindt ik ook begrijpelijk. Maar kreeg echt reclame erop. Zal even een print screen maken als ik het heb.

Ik zou niet weten hoe ik reclame in een gifje moet zetten, denk dat je de oorzaak toch elders moet zoeken, iets van Babylon op pc onlangs?
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Thunderfreak

Citaat van: Jan van Ooijen op za 02 feb 2013 - 18:06
Ik zou niet weten hoe ik reclame in een gifje moet zetten, denk dat je de oorzaak toch elders moet zoeken ;)

Niet in,maar op het gifje. Advertentie die eerst 10 seconden liep voordat ik de advertentie weg kon klikken op het kruisje.

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Jan van Ooijen

Citaat van: Thunderfreak op za 02 feb 2013 - 18:08
Niet in,maar op het gifje. Advertentie die eerst 10 seconden liep voordat ik de advertentie weg kon klikken op het kruisje.

Denk dat het wijzer is dat je je PC een keertje opschoond ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Oxize

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Thunderfreak

Citaat van: Jan van Ooijen op za 02 feb 2013 - 18:09
Denk dat het wijzer is dat je je PC een keertje opschoond ;)

Dat denk ik ook Jan,blijkbaar ben ik de enige tot nu toe,dus de comp even aanpakken. Anyway genoeg hierover  :)

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

gilleeesss

Gifje jan.

Sneeuw dan regen, dan terug sneeuw? Met westelijke kanten ook kans op winterse buien of regenbuien.

Laat het vrijdag aub droog zijn :(

Bacci

Woensdag wordt erg spannend, regen of sneeuw?

winter

Citaat van: Bacci op za 02 feb 2013 - 18:19
Woensdag wordt erg spannend, regen of sneeuw?

Klopt zo als het er nu naar uitziet wordt woensdag een enorm spannende dag ik hoop zo op een pak sneeuw 5cm vind ik al goed genoeg alles daar boven is nog beter.

jones

Vooral in de nacht van woensdag op donderdag flinke sneeuwbuien in delen van België volgens GFS12z

Verwachte sneeuwdek in cm's tegen donderdagavond volgens deze run:

Ramon Oost

Morgen vanuit het westen regen, mogelijk in het oosten voorafgegaan door natte sneeuw.


Remy

Het zou echt tof zijn als er nog een mooi stukje winter komt.
Alleen omdat zo veel mensen de winter al hebben afgeschreven zie ik graag nog even een sneeuwstormpje hier passeren met genoeg vorst er achteraan voor een schaatstochtje.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

NitroGenetics

Citaat van: Remy op za 02 feb 2013 - 19:18
Het zou echt tof zijn als er nog een mooi stukje winter komt.
Alleen omdat zo veel mensen de winter al hebben afgeschreven zie ik graag nog even een sneeuwstormpje hier passeren met genoeg vorst er achteraan voor een schaatstochtje.

ik denk dat we deze winter als 'beter dan de vorige winter' beschouwen en mischien wel 2 of 3 winters, het was iig sneeuwrijk en we hebben kunnen schaatsen ;)

JPP78

Hier is de winter minder dan vorige jaren, weinig ijs en weinig sneeuw, waren we de laatste paar jaren anders gewend, dus van mij mag er nog een flink portie bij komen om de winter te doen slagen en aansluiting bij de laatste winters te laten krijgen.
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

jones

EC12 mooi winters met ijsdagen en sneeuwkansen ;)

Powered by EzPortal