Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 9

Topic gezien door 221920 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 20 jan 2013 - 21:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bacci

Citaat van: Zynex op zo 20 jan 2013 - 22:10
ik weet dat LT erg onzeker is maar dit ziet er wel erg slecht uit  :'(

Ik zou zeggen je hebt nog een week om volop te genieten.

Koen-IJM

Haha, ineens nagenoeg alle modellen geven een verzachting aan. Gelukkig weet ik wel beter, wedden dat over een paar dagen alles weer anders is ;-)

zwoof

Citaat van: albalinda op zo 20 jan 2013 - 22:08
Idd Zwoof wat een gekkigheid wat men soms hier neer tikt.
Nonsens voor de winter nog moet beginnen en einde winter na 4 dagen dooi vooruitzichten op LT.
Maar het ziet er naar uit dat het gebied in het Noorden contact krijgt met de neerslag vanuit DL (onder me)
Het echte werk gaat beginnen voor hier  8)

Jep! Ramen en deuren dicht en bidden maar! Succes  ;D

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Roland

Citaat van: Reutel op zo 20 jan 2013 - 22:11
Klotepluim, niets meer en niets minder...

Komende week nog even genieten!  ;)

Ziet er inderdaad niet best uit nee. Laten we nog even een dagje hoop houden  :-\

Trouwens: klotepluim lijkt me nu al kandidaat voor woord van 2013  ;)

NitroGenetics

Citeer
jumbo is van 4 tot 8 open zondag trouwens;)
lekker late reactie lol :D

OT: Ik mag zeggen dat we nu officieel sneeuwvlokken mogen tellen in hoogeveen :)

Jan van Ooijen

Citaat van: Koen-IJM op zo 20 jan 2013 - 22:12
Haha, ineens nagenoeg alle modellen geven een verzachting aan. Gelukkig weet ik wel beter, wedden dat over een paar dagen alles weer anders is ;-)

Zelf denk ik ook aan doorzet winter, maar als het woensdag nog niet te zien is dan ga ik wel even achter mijn oren krabben en ook meer de kant op van verzachting. Maar goed... Verzachting is verdrijven van koude lucht en dus ook sneeuw ;) Het heeft alle twee wel wat
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Reutel

Citaat van: Koen-IJM op zo 20 jan 2013 - 22:12
Haha, ineens nagenoeg alle modellen geven een verzachting aan. Gelukkig weet ik wel beter, wedden dat over een paar dagen alles weer anders is ;-)

GFS ging de laatste run anders weer op de koude toer... Zo zie je maar! Waarschijnlijk dus toch een geslaagde dooiaanval volgend weekend, maar de vraag is hoelang het gaat duren voor de winter weer terug komt.

zwoof

Citaat van: MamaAs op zo 20 jan 2013 - 22:09
Tadaaaaaaaa

De Ninja is verslagen en nu komt de verschrikkelijke sneeuwman om de hoek kijken  :)

MamaAs

Citaat van: bliksems op zo 20 jan 2013 - 22:14
had je nog wat poedersuiker over van de oliebollen?

Nounounou, meneer heeft iets meer sneeuw en krijgt direct kapsones.

NitroGenetics

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 20 jan 2013 - 22:15
Zelf denk ik ook aan doorzet winter, maar als het woensdag nog niet te zien is dan ga ik wel even achter mijn oren krabben en ook meer de kant op van verzachting. Maar goed... Verzachting is verdrijven van koude lucht en dus ook sneeuw ;) Het heeft alle twee wel wat

hoewel er nog altijd lijnen voor koud gaan zit het nu echter wel al een paar dagen in de kaarten, de kans dat het zo verloopt lijkt nu ook wat groter te zijn dan de laaste dagen
hoe dan ook mocht het zo lopen hebben we nog een week tegaan en genieten tot die tijd doen we voorlopig nog wel :D

Harrie Pama

kan zo weer zijn dat we nog een paar week in de kou zitten. kan het niet komen dat de weermodellen zachter weer zeggen doordat het sneeuwt

bliksems

Citaat van: MamaAs op zo 20 jan 2013 - 22:18
Nounounou, meneer heeft iets meer sneeuw en krijgt direct kapsones.
nou,volgens mij ga jij morgen aan MIJ vragen hoe het met de poedersuiker hier is hoor.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Reutel

Citaat van: MamaAs op zo 20 jan 2013 - 22:18
Nounounou, meneer heeft iets meer sneeuw en krijgt direct kapsones.

8)

MamaAs

Citaat van: bliksems op zo 20 jan 2013 - 22:20
nou,volgens mij ga jij morgen aan MIJ vragen hoe het met de poedersuiker hier is hoor.
Hahaha, morgen valt mijn wifi signaal weg door de plaatselijke en tijdelijke Workumseberg.

Sunrise

ja hoor, eindelijk sneeuw in het noorden..... :P

Roan

Citaat van: arjanbruggink op zo 20 jan 2013 - 21:59
Raar, in Smilde nog geen sneeuwval waar te nemen. Zie nog steeds niks voorbij vliegen langs de lantaarnpaal die zo'n 5mtr van me huis staat.

Hier ook nog geen zak te zien, dus ik weet niet hoe Henk er bij komt..

Henk1976

Citaat van: Roan op zo 20 jan 2013 - 22:22
Hier ook nog geen zak te zien, dus ik weet niet hoe Henk er bij komt..

Ik zou zeggen, ga naar buiten.... Of Kloosterveen heeft echt een ander klimaat gekregen

Chase-Stormer

Citaat van: MamaAs op zo 20 jan 2013 - 22:09
Tadaaaaaaaa

Oooh die valt nog mee, heeft de witte band ! voor Ninja sneeuw met zwarte band moet je echt uitkijken  :-X

bliksems

"in een strook door het midden van het land 5-10 cm vannacht"
nou,ik ben benieuwd.zou mooi zijn als ik er nog minimaal 5 cm bij krijg,naast de andere 5.
noorden dus 10-15 cm.
volgens mij stond dit in de knmi guidance als ik het goed heb onthouden.
jammer alleen dat het allemaal midden in de nacht gebeurd.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Powered by EzPortal