Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 268027 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

glenn

na volgend weekend lijkt het alweer over en uit met de winterkou deze pluim is weer veel minder positief dan die van gisteren

gilleeesss

LOL, ik snap niemand meer hoor. 1week dat gemiddelde ONDER 0 zit. 80% van de leden. Komaaan zeg..?

DeCle

Zo nog ff wezen hardlopen in de warme regen.
De winter gaat nu beginnen !

Sebas81

Volgende week zondag is nog 10 dagen weg, is veel te ver vooruit. Laat het eerst maar een paar dagen vriezen en dan kijken welke berekeningen er dan uit komen. Met als startpunt van de berekeningen dat het onder nul is.


Richard

Wat een onnodig geklaag weer, zit 10 dagen en verder niet in de 'glazen bol' termijn? Als dit nou een trend in de pluim was oke, maar is volgens mij de eerste keer dat het er zo duidelijk instaat.
Kan nog net zo vaak veranderen als het aantal runs dat er tussen zit! ;)

Weerfreak 1337

Citaat van: Weatherboy op do 10 jan 2013 - 22:08
Over en uit na volgend weekend ;) Op naar de volgende periode..... Gelukkig komt er nog wat sneeuw aan dan :)

Dag 10 tm 15 zwabbert altijd ;) Dan weer koud, dan weer warmer, dan ijzig koud. Geen touw aan vast te knopen. Kan zo weer omslaan. Zoals je afgelopen week ook weer zag.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Ramon Oost

Niet zo negatief... Duurt nog meer dan een week. Gister was het nog 25% / 75% dus er kan nog van alles veranderen de komende dagen. Eerst maar eens op komende week focussen :)

Weatherboy

Citaat van: Ramon Oost op do 10 jan 2013 - 22:18
Niet zo negatief... Duurt nog meer dan een week. Gister was het nog 25% / 75% dus er kan nog van alles veranderen de komende dagen. Eerst maar eens op komende week focussen :)
Citaat van: Weerfreak op do 10 jan 2013 - 22:18
Dag 10 tm 15 zwabbert altijd ;) Dan weer koud, dan weer warmer, dan ijzig koud. Geen touw aan vast te knopen. Kan zo weer omslaan. Zoals je afgelopen week ook weer zag.
Citaat van: Richard op do 10 jan 2013 - 22:18
Wat een onnodig geklaag weer, zit 10 dagen en verdrr niet in de 'glazen bol' termijn? Als dit nou een trend in de pluim was oke, maar is volgens,mij de eerste keer dat het er zo duidelijk instaat.
Kan nog net zo vaak veranderen als het aantal runs dat er tussen zit! ;)
Citaat van: gilleeesss op do 10 jan 2013 - 22:16
LOL, ik snap niemand meer hoor. 1week dat gemiddelde ONDER 0 zit. 80% van de leden. Komaaan zeg..?

Gewoon even reacties uitlokken :P Maar merkwaardig genoeg gaan er een paar mee zitten muggesiften, haha. Had ik niet verwacht!
Nee gewoon een perfecte pluim en zelfs sneeuw, ik ben erg blij :)

MamaAs

Ach, vorig jaar lag de dooi ook elke keer aan het einde van de pluim te loeren.
Uiteindelijk kwam die ook wel, maar dat heeft toch 2 weken geduurd.
Nu gaan we voor een langere periode, natuurlijk!

Jan van Ooijen

Inderdaad Weatherboy, als jij blij bent dan is het helemaal goed. Ik lees ook al een dag of drie á 4 hetzelfde, maar ik zie nog steeds niets!
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

gilleeesss

Citaat van: Weatherboy op do 10 jan 2013 - 22:19
Gewoon even reacties uitlokken :P Maar merkwaardig genoeg gaan er een paar mee zitten muggesiften, haha. Had ik niet verwacht!
Nee gewoon een perfecte pluim en zelfs sneeuw, ik ben erg blij :)

Hahahaha :D hier is je reactie erop! :D

Dat we over sneeuw zagen ja. maar over die koude. is 80% zeker dat het tot volgende week zondag WINTER gaat zijn.. En ze zitten daarover te klagen omdat de pluim slechter is vanaf dan.. Tssssssssssss

Thunderfreak

Eerst komendedagen maar in ontvangst nemen he? Later zien we dan wel weer,snap sommige echt niet,hopen heel de tijd op kou en sneeuw,komt het er eindelijk zitten ze al weer 10 dagen voorruit te kijken wanneer de dooi komt.

Zie reactie hier boven.

;)
:D

--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

gilleeesss

Weetje, ik ben benieuwd naar de volgende runs van zowel GFS ECMWF en de andere ;) ... Stiekem hopen dat die sneeuw'bom' in noordfrankrijk paar km naar noorden trekt xd

Thunderfreak


--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

Weatherboy

Citaat van: Jan van Ooijen op do 10 jan 2013 - 22:20
Inderdaad Weatherboy, als jij blij bent dan is het helemaal goed. Ik lees ook al een dag of drie á 4 hetzelfde, maar ik zie nog steeds niets!

Leg eens uit? Ik snap hem ff niet ;D

DeCle

Leuk om te zien om de wind steeds verder te zien draaien

tux-

Van het humeur van sommigen kun je een aardige pluim tekenen denk ik, hetzij omgekeerd evenredig  ;)

Joep

Citaat van: Weatherboy op do 10 jan 2013 - 22:19
Gewoon even reacties uitlokken :P Maar merkwaardig genoeg gaan er een paar mee zitten muggesiften, haha. Had ik niet verwacht!
Nee gewoon een perfecte pluim en zelfs sneeuw, ik ben erg blij :)

Hou toch eens op met negatieve berichten plaatsen voor over 11 dagen, heeft totaal geen zin en geeft alleen maar frustratie bij anderen. Lijkt er op dat je op zoek bent naar een bevestiging dat het  na het weekend niet gaat dooien en dat snap ik ook wel.
Want mijn eerste gedachte was ook van het zal toch niet waar zijn die dooi na het weekend? Er komen nog tig runs tot volgend weekend dus blijf positief als de winter eenmaal in het zadel zit fietst die niet zo maar ineens weg :)

Bacci

Jeetje je kunt hier mensen toch wel snel manipuleren zeg, winter stress?

Powered by EzPortal