Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 267980 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

wim67

ik zou zeggen lekker op de poel schaatsen :P :P ;D

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

gilleeesss

ECMWF op dinsdag ;)

Sneeuwkansjes vanaf het ZW'en van belgie ;) ook NL. maar LT

jorentje1997

Dit zal toch nog spannend worden denk ik :o




-8°c op vele plaatsen:

bliksems

Citaat van: wim67 op wo 09 jan 2013 - 20:01
ik zou zeggen lekker op de poel schaatsen :P :P ;D
dan weten we in ieder geval dat we warm blijven,want JMT staat daar met z'n snertkraam toevallig.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

vossejongk

Ik ga alvast een soepkraam huren voor de elfstedentocht :P

Roland


vossejongk

Zodra de baltische zee is dichtgevroren kan die kou veel makkelijker deze kant op komen, nu is 't nog een beetje een spelbreker?

jorentje1997

Citaat van: Roland op wo 09 jan 2013 - 20:34
Tricky. spanning verzekerd

Het is deze kaart die je probeerde te uploaden zeker?
Toch voor de leden die niet niet willen downloaden:

gilleeesss

Verlang naar de pluimpieees van EC. En zo GFS, zal die dan toch eindelijk eens inzien dat hij de verwarming in die runs moet afzetten?;D

Roland

Citaat van: jorentje1997 op wo 09 jan 2013 - 20:37
Het is deze kaart die je probeerde te uploaden zeker?


Ben op zoek naar de beste manier om interessante kaartjes voor jullie zichtbaar te maken. Dit was eerlijk gezegd maar een willekeurige proef.  ???

Als je tips hebt hoe dit het best te realiseren: graag.  :-*

vossejongk

Huidige ijssituatie in baltische zee:





Marcel1976

Laat GFS maar lekker huppelen, alleen jammer dat ie dat al bij de 12u run al doet ipv de pubrun ( 18u )... Ik denk dat aan 't algehele verwachte drukpatroon niet veel zal wijzigen en dat de winter een vrij stevige grip gaat krijgen op ons kikkerlandje, met misschien rond midden volgende week een dipje voor 't westen.
Oh ja,  En mocht er daarbij in 't komend weekend een vers sneeuwdek(je)  tot stand komen dan zullen de temperatuurkaartjes wat betreft 2m temp sowieso niet meer geloofwaardig zijn.
Ik heb er wel zin in!

Dennis

Het Canadese model van vanavond geeft ook een mooie wintersetting - de blokkade lijkt goed zijn werk te gaan doen en dat hebben we nodig om de winter langere tijd te houden


Ramon Oost

Citaat van: Roland op wo 09 jan 2013 - 20:42
Ben op zoek naar de beste manier om interessante kaartjes voor jullie zichtbaar te maken. Dit was eerlijk gezegd maar een willekeurige proef.  ???

Als je tips hebt hoe dit het best te realiseren: graag.  :-*

Zo ;)

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 09 jan 2013 - 19:59
Graag de afbeeldingen uploaden, dit kan je doen door op bijlage en andere opties te klikken onder dit schrijfvlak. Ook kan je plaatjes uploaden via:

http://tinypic.com/
http://plaatjesdump.nl/
http://beta.photobucket.com/

Joep

Jan Visser net op Twitter

Op 850 hPa (1500 meter) maandag/dinsdag -10 tot -12!
Oper ECMWF in ieder geval t/m woensdag 16 januari koud!!

Peter

Citaat van: MamaAs op wo 09 jan 2013 - 19:44
Fijne run, en fijn om te zien dat 'the finger' er nog steeds is  ;)
Kom maar op, met dat winterweer. Wil al weken snert maken, maar dat smaakt niet bij 10 graden boven nul  ;D
Ik lust ook snert bij +10gr hoor. 8) :P
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Roland


Roland

Citaat van: Roland op wo 09 jan 2013 - 20:55
Zou het zo lukken dan?

Het werkt dus. Beloof jullie in het vervolg alleen nog afbeeldingen te sturen die er toe doen. Sorry Jan voor de laatste ietwat loze bijdragen  ;)

Roland

Als je de Canadezen mag geloven, wordt het over een dag of tien wel heel spannend. Diepvrieskou en dooi op de loer. Overigens is GFS echt de enige die met slechte kaarten komt. De rest gaat zonder uitzondering op wintertoer.

Powered by EzPortal