Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 268072 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

grizzrh

Doenrade, Limburg

Reutel


bliksems

de weergoden hebben het alleen niet helemaal goed begrepen,dat de sneeuw over de hele benelux moet.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

grizzrh

dat is toch wel echt een mooie of heb ik het hier fout ?

Doenrade, Limburg

bliksems

zo,dat westelijke monster wordt lekker terug in z'n hol gesmeten.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Johann


bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

grizzrh

Doenrade, Limburg

Reutel


glenn

het wordt gewoon ontzettend koud de komende weken met in vlaanderen regelmatig sneeuwkansen en minima die kunnen dalen boven een sneeuwdek tot mogelijk -25°c !!!!

PatrickM

Een dikke vinger zul je bedoelen ( of duim ) ;). Ziet er mooi uit!

Reutel


jorentje1997

Waar zijn de mensen die zeiden dat we na dat winterprikje in begin december niets meer van de winter zouden zien?

Natuurlijk ben ik ook nog wat voorzichtig over alles maar zoals de kaarten er nu uitzien zal deze winter een topper worden.  :)

grizzrh

weet iemand wanneer er weer een nieuwe GFS run komt ? :-\
Doenrade, Limburg

grizzrh

Citaat van: Reutel op di 08 jan 2013 - 20:02
Zondag sneeuwdump voor België!

hopelijk trekt ie ook verder over limburg heen.. BAM :-P
Doenrade, Limburg

Eveline

Niet alleen Jan hoor, wij worden ook blij van zo'n mooie gele vinger, als ik voor andere leden mag spreken ;)

Peter Spit

Vaar zondag een zeilwedstrijd op de Grevelingen. Wat zou het geweldig zijn als het dan sneeuwt!!  ;D

Reutel

Wie riep er vorige maand ook al weer dat in de tweede week van januari winter zou brengen?  ::)

Jenkie

Citaat van: jorentje1997 op di 08 jan 2013 - 20:03
Waar zijn de mensen die zeiden dat we na dat winterprikje in begin december niets meer van de winter zouden zien?

Tja, die hebben we al een tijdje niet gezien  :) :) :D

Reutel

Citaat van: grizzrh op di 08 jan 2013 - 20:04
hopelijk trekt ie ook verder over limburg heen.. BAM :-P

Ja zuid Nederland krijgt ook een portie sneeuw zondag.

Powered by EzPortal