Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 268112 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Reutel

Jongens en meisjes, rustig aan, ik zie jullie als een stel bordercollies rond de GFS pluim drentelen. Er is nog geen sneeuwvlokje gevallen en niemand staat tot nu toe op de schaats. Vergeet niet dat GFS de werkelijkheid meestal erg rooskleurig weergeeft. Eens kijken waar ECMWF zo mee komt, die vertrouw ik toch wat meer. De run van vanmorgen gaf een gemiddelde T van net onder het vriespunt en geen sneeuw van betekenis.  8)

bliksems

ja maar ik zie jou als een bordercollie NIET om de pluim heen drentelen;)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

MaikelNL


bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weerfreak 1337


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

bliksems

nou verrek zeg,idd. spanningen alom..ik lijk wel een bordercollie.

en ik zie het nu al,deze gaat richting gfs.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

grizzrh

Citaat van: bliksems op di 08 jan 2013 - 19:10
nou verrek zeg,idd. spanningen alom..ik lijk wel een bordercollie.

en ik zie het nu al,deze gaat richting gfs.

nu is t wachten op de pluim :P
Doenrade, Limburg

Erik V


Arend

Citaat van: Weerfreak op di 08 jan 2013 - 18:48
Ook het Chinese model CMA geeft een prachtige luchtdrukverdeling weer op de LT :)

Zo lang er geen ondersteuning is van de Brazilianen, Indiërs en Japanners heb ik er nog weinig vertrouwen in.  :P
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

bliksems

mahaha,nee daar heb je wel een punt..
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weerfreak 1337

Citaat van: Arend op di 08 jan 2013 - 19:18
Zo lang er geen ondersteuning is van de Brazilianen, Indiërs en Japanners heb ik er nog weinig vertrouwen in.  :P

Ja lol, meteociel heeft afgelopen dagen 2 modellen er bij gevoegd, het Chinese en het Indiase model :P
Was ook beetje voor de gein bedoeld  :D

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

bliksems

hij durft niet verder naar 144h maha
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

grizzrh

Citaat van: bliksems op di 08 jan 2013 - 19:30
hij durft niet verder naar 144h maha

heb je toevallig een linkje of is die betaald ?
Doenrade, Limburg

bliksems

"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Reutel

Mogelijk donderdagnacht al winterse neerslag.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

grizzrh

Citaat van: bliksems op di 08 jan 2013 - 19:41
ja,als je me de helft van het geld geeft dan krijg je de link.
neehoor,hier: http://www.meteociel.fr/modeles/ecmwf.php?ech=72&mode=1&map=0&type=0&archive=0

hahah bedankt man!! eens even gaan checken!
Doenrade, Limburg

bliksems

Citaat van: Reutel op di 08 jan 2013 - 19:42
Mogelijk donderdagnacht al winterse neerslag.
van woensdag op donderdag??
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo


bliksems

jongens jongens,wat een run dit ook.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Powered by EzPortal