Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 268042 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

bliksems

Citaat van: gilleeesss op di 08 jan 2013 - 17:28
Ja dat is ook een feitje. Hopen dat het geen koude uitbeiter is enzo

misschien is het wel een warme uitbijter maha.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Ramon Oost

Nog steeds sneeuw in de kaarten voor komend weekend en daarna


JPP78

NL na het weekend (woensdag) een eilandje v.w.b. de neerslag volgens laatste GFS. en dat alles voor een goede ijsvloer. Geweldig toch? En de sneeuwliefhebbers gaan ff naar Zuid NL, Belgie en Duitsland...deal?! LOL
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

bliksems

Citaat van: Ramon Oost op di 08 jan 2013 - 17:38
Nog steeds sneeuw in de kaarten voor komend weekend.


hmmm,alleen 20% van nederland sneeuw,hoop dat dat nog gaat veranderen.
dat ding moet gewoon noordelijker trekken.(dan heb ik er ook nog wat aan bijvoorbeeld,whaha)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weerfreak 1337

GFS ijzig, maar dan ook ijzig koud. :D
Prachtige ontwikkelingen, en er lijkt geen eind aan te komen. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Reutel

Volgens mij heeft EC in de pluim van vanmorgen het eventuele sneeuwdek niet meegerekend. Ik ben dus héél erg benieuwd of ECMWF straks, net als GFS, sneeuw voor zaterdag op de kaart zet. In dat geval gaan de minimum temperaturen in de pluim nog verder onderuit! Heerlijk!

bliksems

Citaat van: Weerfreak op di 08 jan 2013 - 17:47
GFS ijzig, maar dan ook ijzig koud. :D
Prachtige ontwikkelingen, en er lijkt geen eind aan te komen. :)
aan alles komt altijd een eind,monstertje,dat KAN niet anders!;)
ok,het mag voor mij eindigen over 2 maanden.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Romigo

Citaat van: Weatherboy op di 08 jan 2013 - 16:13
En dat terwijl Australië letterlijk stikt van hitte. Nieuwe kleur erbij want het werd warmer dan de kleurentabel...

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21204606/__Extreme_hitte_in_Australie__.html

Laat de warmte maar daar blijven, geef mij maar extreme kou.  ;)

jorentje1997

Plots ben ik blij dat ik in België woon.
Gisteren zag het er niet zo goed uit voor West-Vlaanderen maar nu echt al stukken beter.

Leuk thuiskomen na school zo :D

bliksems

morgen kom je misschien weer minder leuk terug van school en ik weer leuker terug van mn werk;)
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

jorentje1997

Citaat van: bliksems op di 08 jan 2013 - 17:59
morgen kom je misschien weer minder leuk terug van school en ik weer leuker terug van mn werk;)

Dat kan ook wel :P maar ik hou het nu nog ff op positief.. 

Weerfreak 1337

Citaat van: bliksems op di 08 jan 2013 - 17:59
morgen kom je misschien weer minder leuk terug van school en ik weer leuker terug van mn werk;)

Lol! :D

--------------------
Volgens dat kaartje ligt de sneeuw hier net iets te zuidelijk, precieze hoeveelheden en liggen zullen hopelijk nog wat veranderen komende dagen. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Aern

Haha, wat een mooie sneeuwverwachting. Eindelijk lijkt Zeeuws-Vlaanderen ook weer eens wit te worden.
Jammer dat de kans zeer groot is dat de volgende sneeuwverwachting weer anders zal zijn.

Maar wat een koude run zeg van het GFS.. de 2e op rij want de 06u run hingen ook al ijspegels aan.

Jan van Ooijen

Citaat van: Aern op di 08 jan 2013 - 18:28
Haha, wat een mooie sneeuwverwachting. Eindelijk lijkt Zeeuws-Vlaanderen ook weer eens wit te worden.
Jammer dat de kans zeer groot is dat de volgende sneeuwverwachting weer anders zal zijn.

Maar wat een koude run zeg van het GFS.. de 2e op rij want de 06u run hingen ook al ijspegels aan.

Ja de sneeuw is een groot probleem, telkens is de run wel anders
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Eveline

Wat is het momenteel weer ontzettend leuk om te lezen hier zeg! Ben echt benieuwd hoelang deze kou gaat duren! :)

Stephanie

Leuk dat het hier weer zo druk is- lekkere afleiding tijdens het voorbereiden van mn lessen ;)

Ik hoop zelf vooral op een berg sneeuw, dus het is jammer dat de kaarten steeds weer anders zijn.
Maarja er gebeurt nu gelukkig weer eens iets met het weer ::)

Marcel1976

Volgens mij wordt het best aardig verdeeld, de sneeuw in 't zuiden en 't ijs in 't noorden. Daarmee moet 80% toch wel tevereden mee zijn lijkt me. Wat een run van GFS weer zeg!   Dit lijkt nu steeds meer dan slechts een speldeprikje te gaan worden!

Weerfreak 1337

Ook het Chinese model CMA geeft een prachtige luchtdrukverdeling weer op de LT :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

grizzrh

Citaat van: Ramon Oost op di 08 jan 2013 - 17:38
Nog steeds sneeuw in de kaarten voor komend weekend en daarna

Dat is me toch g*********e een mooie kaart :P
Doenrade, Limburg

bliksems

dit word een 1963 golden anniversary special..50 jaar later..
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Powered by EzPortal