Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 268110 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Ramon Oost

Gelieve plaatjes uit quotes te verwijderen, dat maakt het wat overzichtelijker ;)

hoffies

Ik vind het een best pluimpje, lange tijd die kou niet gezien! Genieten!
Twitter: @hoffnar2911

Bacci

Met deze pluim kan er na het weekend al op ondergelopen weilanden geschaatst worden? iemand die weet hoelang dat duurt voordat die dichtgevroren zijn?

gilleeesss

Citaat van: Bacci op ma 07 jan 2013 - 22:11
Met deze pluim kan er na het weekend al op ondergelopen weilanden geschaatst worden? iemand die weet hoelang dat duurt voordat die dichtgevroren zijn?
Tezien met de wind enzo ;) en hoe koud het ook word enzo.../

Jan van Ooijen

Citaat van: Bacci op ma 07 jan 2013 - 22:11
Met deze pluim kan er na het weekend al op ondergelopen weilanden geschaatst worden? iemand die weet hoelang dat duurt voordat die dichtgevroren zijn?

De vuistregel: Elke nacht 5 graden vorst is gemiddeld 1 cm ijsgroei
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

emil

Pluim NO veel meer zekerheid. Lijkt erop dat we hier wel 3 ijsdagen gaan krijgen, ook lange termijn kansrijk.


Bacci


WinschoterWeer

Citaat van: emil op ma 07 jan 2013 - 22:20
Pluim NO veel meer zekerheid. Lijkt erop dat we hier wel 3 ijsdagen gaan krijgen, ook lange termijn kansrijk.

Pluim ziet er inderdaad strak uit voor het NO. Ben ik ff blij dat ik daar vertoef! ;) ? Retteketet! Scheuvels oet 't vet! ?  ;D
Nog even een paar daagjes wachten voor nog meer bevestiging en zekerheid....spannend en ontzettend veel zin in!

snow!

Ik vind het een mooie pluim ! zo weer lekker de 18H run kijken ! :)


MaikelNL

Laten we hopen dat de pluim alleen maar beter wordt! Zodat we niet worden teleurgesteld met enkele dagen sneeuw en ijs.

TaL

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert :p
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Bacci

Citaat van: TaL op ma 07 jan 2013 - 22:33
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert :p

Inderdaad, dat had ik net ook in gedachten, man weten jullie niet meer hoe we een week geleden voelden? man de vooruitzichten zijn nog beter dan ik had kunnen dromen.

NitroGenetics

Citaat van: TaL op ma 07 jan 2013 - 22:33
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert :p
+1 je moet altijd blij zijn met wat je krijgt idd :) door te bokken bereiken we ook niets mee :p

JPP78

Citaat van: vdweste op ma 07 jan 2013 - 21:38
Hmm, stijgt wel erg hard op het einde..? Benieuwd naar de 15-daagse.

wie stijgt hard? zie niets stijgen, iets meer 'lijntjes' boven nul misschien maar niet meer dan de helft....
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

gilleeesss

Waarom over LT praten als het op KT te doen is?

JPP78

Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

gilleeesss

naja zuidwesten belgie regenregenregenregen.... had ik wel verwacht dat het zo zou omslaan

Bacci

Citaat van: gilleeesss op ma 07 jan 2013 - 23:08
naja zuidwesten belgie regenregenregenregen.... had ik wel verwacht dat het zo zou omslaan

Zozo rustig aan nou, als je na elke run zorgen gaat maken wordt het ook niet leuk meer he :P

gilleeesss

Citaat van: Bacci op ma 07 jan 2013 - 23:13
Zozo rustig aan nou, als je na elke run zorgen gaat maken wordt het ook niet leuk meer he :P

Nja depri mood/ sorry. Maarja is altijd west vlaanderen dat er uit schiet enzo.. Ik wil gewoon ook eens een super winterperiode meemaken. Ook ijsdagen en sneeuw.. en niet regen terwijl de rest allemaal sneeuw ziet vallen.

Powered by EzPortal