Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 268032 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Romigo

Het is altijd maar weer spannend of dit ook werkelijkheid wordt...die kou. Zou het wel fijn vinden weer, na al die regen van afgelopen tijd.

Jan van Ooijen

Citaat van: Romigo op zo 06 jan 2013 - 16:21
Het is altijd maar weer spannend of dit ook werkelijkheid wordt...die kou. Zou het wel fijn vinden weer, na al die regen van afgelopen tijd.

Inderdaad, regen al genoeg gehad. Welkom trouwens, je hebt ons toch gevonden ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

itgietoan!

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 06 jan 2013 - 16:22
Inderdaad, regen al genoeg gehad. Welkom trouwens, je hebt ons toch gevonden ;)

En ik ook trouwens, op het andere forum werd ik gelijk afgekapt als ik vroeg naar jou en Johann ....
Snow!!!

pietjelol

hopelijk komt er wel nog een beetje sneeuw voordat het ijs er is. Zou het winter beeld dan echt afmaken :)

matroesjka-world

Citaat van: itgietoan! op zo 06 jan 2013 - 16:29
En ik ook trouwens, op het andere forum werd ik gelijk afgekapt als ik vroeg naar jou en Johann ....

Triest volk op het andere forum, ik ben daar geblocked haha :P
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Jan van Ooijen

Citaat van: pietjelol op zo 06 jan 2013 - 16:31
hopelijk komt er wel nog een beetje sneeuw voordat het ijs er is. Zou het winter beeld dan echt afmaken :)

GFS laat wel telkens wat zien, gisteren was ik nog al terughoudend daarvan. Nu drie runs verder acht ik de kans op wat sneeuw wel aanwezig, dit meer voor het noorden en het westelijk deel van het land. Echter grote hoeveelheden zullen er niet gaan vallen. Maar ach, winter staat voor de deur dus zal de sneeuw ook wel een keertje komen
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherboy

Citaat van: matroesjka-world op zo 06 jan 2013 - 16:34
Triest volk op het andere forum, ik ben daar geblocked haha :P

Laten we er nou maar over ophouden. Negeer het ander en heb het hier over de winter ipv. andere forum.

Erik V

Gezellig druk weer hier! Ik heb zin in lekker wandelen in de vrieskou.

winter

Waar kan je de GFS binnen zien komen?
Site aub.

pietjelol

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 06 jan 2013 - 16:36
GFS laat wel telkens wat zien, gisteren was ik nog al terughoudend daarvan. Nu drie runs verder acht ik de kans op wat sneeuw wel aanwezig, dit meer voor het noorden en het westelijk deel van het land. Echter grote hoeveelheden zullen er niet gaan vallen. Maar ach, winter staat voor de deur dus zal de sneeuw ook wel een keertje komen
hoeft van mij ook geen tientallen centimeters te gaan vallen. Zolang het maar een mooi gesloten laagje is
(echt veel sneeuw heb ik deze winter voorlopig ook nog niet gehad)


Schaatsliefhebber

Mooie kaarten zeg! Voor zover ik het begrijp.  ;D Hopen dat we nog veel kunnen schaatsen op natuurijs deze winter! :)

ghelsendoorn


WinschoterWeer

Citaat van: zorba op zo 06 jan 2013 - 12:47
Haha ja idd lekker zonnetje! Precies het omgekeerde van gister, toen wat zon verwacht werd maar niet kwam..
Hier 1 deprimerende grijze zondag, met miezerige regen en geen zuchtje wind...als er iemand naar iets anders verlangd ben ik het wel...ik geniet volop van de pluimen momenteel...en over stookkosten gepraat. Mijn zus ligt met griep en koorts op bed door dit weer en zijn rondhangende baccillen in de vochtige lucht. Ze heeft het koud.....raad eens wat ze volop hoog heeft staan. Juist de kachel!  ;) Kom maar op met die diepvries! Zin in!

NitroGenetics

Citaat van: pietjelol op zo 06 jan 2013 - 16:41
hoeft van mij ook geen tientallen centimeters te gaan vallen. Zolang het maar een mooi gesloten laagje is
(echt veel sneeuw heb ik deze winter voorlopig ook nog niet gehad)


ik zou anders toch wel een meter sneeuw willen hebben hoor :D

Romigo

Nu er boven Scandinavië en Rusland - zelfs daar hebben temperaturen die voor die streken vrij warm te noemen zijn - weinig kou zit, zal het wat langer duren voordat de echte kou bij ons is gearriveerd.

Jan van Ooijen

Vorst sluipt langzaam via het noorden ons land binnen



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

WinschoterWeer

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 06 jan 2013 - 17:19
Vorst sluipt langzaam via het noorden ons land binnen
Wij zijn altijd al de beste ingang van Nederland geweest!  ;) Groningen geeft de Winter een warm en gastvrij onthaal! ;D Daar komt dat van! (heerlijk plaatje trouwens)

grizzrh

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 06 jan 2013 - 17:19
Vorst sluipt langzaam via het noorden ons land binnen

ziet er leuk uit :D kan niet wachten, hopende op een mooi pak sneeuw zodat we daar ook nog wat plezier aan kunnen hebben.
eerst een mooie periode vorst dan sneeuwdump erbij en dan lekker laten kraken :P
Doenrade, Limburg

Koen-IJM


Powered by EzPortal