Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 267968 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marco uit Hangar 5

+10 graden en een stralend zonnetje hier!  Dat is eigenlijk ook wel lekker.. Dat hadden Dennis en Gerrit niet verwacht gisteren! Maar nog even op de schaats en een dik pak sneeuw zou ook wel leuk zijn :) kansen daarop lijken steeds groter te worden.. leuk!
Marco Nierop
http://zweef.nl/

zorba

Citaat van: Marco uit Hangar 5 op zo 06 jan 2013 - 12:44
+10 graden en een stralend zonnetje hier!  Dat is eigenlijk ook wel lekker.. Dat hadden Dennis en Gerrit niet verwacht gisteren!

Haha ja idd lekker zonnetje! Precies het omgekeerde van gister, toen wat zon verwacht werd maar niet kwam..
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Weerfreak 1337

Ik heb ze toch gister duidelijk horen zeggen: vooral langs de westkust en het noordwesten de meeste kans op zon.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

JPP78

Citaat van: Jan van Ooijen op zo 06 jan 2013 - 10:12
Wat een heerlijke pluimen!


Heej Jan, je houdt toch niet van winterweer?? (Geintsje kinst my toch?)
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

Marcel1976

Ik wou al net zeggen, waar zien jullie die zon dan?  Ik moet hier 10 km vertikaal de lucht in volgens mij om de zon te mogen kunnen zien, wederom één en al grijze natte meuk hier....

gilleeesss

Hier is het ook  helemaal overtrokken. Geen zon gezien ;)
Mooi dat het op de kaarten blijft staan. maar het verschuift toch iedere keer paar km's enzo... (koerst van dat laagje enzo.)

Weerfreak 1337

Hier in het westen schijnt de zon in ieder geval. :P Heerlijk hoor  8)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

grizzrh






kou blijf goed erin zitten in de pluim!
Doenrade, Limburg

Koen-IJM

Lijkt een beetje een herhaling te worden van vorig jaar. Goed om te zien dat er weinig neerslag wordt berekend. Heb ik me schaatsen vorig jaar niet voor eenmalig gebruik gekocht :D

matroesjka-world

Citaat van: Koen-IJM op zo 06 jan 2013 - 13:13
Lijkt een beetje een herhaling te worden van vorig jaar. Goed om te zien dat er weinig neerslag wordt berekend. Heb ik me schaatsen vorig jaar niet voor eenmalig gebruik gekocht :D

Inderdaad, maar dit jaar Giet it oan !! Wat we vorig jaar niet haalden, maken we dit jaar waar !!
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

grizzrh

Citaat van: Koen-IJM op zo 06 jan 2013 - 13:13
Lijkt een beetje een herhaling te worden van vorig jaar. Goed om te zien dat er weinig neerslag wordt berekend. Heb ik me schaatsen vorig jaar niet voor eenmalig gebruik gekocht :D

doe mij maar een halve meter sneeuw hoor :P
Doenrade, Limburg

Weatherboy

Citaat van: matroesjka-world op zo 06 jan 2013 - 13:15
Inderdaad, maar dit jaar Giet it oan !! Wat we vorig jaar niet haalden, maken we dit jaar waar !!

Nou geef mij maar sneeuw, al die kou slaat compleet de plank mis zonder sneeuw. Kijk je naar buiten is het gewoon hartstikke groen en vies, maar wel koud. Als er sneeuw ligt en je kijkt naar buiten denk je meteen; 'AAhh de winter is er'!

Nee doe mij maar sneeuw, al moet je ergens beginnen.

Erik V

Laat het dan eerst maar ff sneeuwen en daarna flink vriezen. Niet andersom, dat is funest voor ijsaangroei.

matroesjka-world

Citaat van: Weatherboy op zo 06 jan 2013 - 13:19
Nou geef mij maar sneeuw, al die kou slaat compleet de plank mis zonder sneeuw. Kijk je naar buiten is het gewoon hartstikke groen en vies, maar wel koud. Als er sneeuw ligt en je kijkt naar buiten denk je meteen; 'AAhh de winter is er'!

Nee doe mij maar sneeuw, al moet je ergens beginnen.

Ja heb je gelijk in hoor, ik heb ook niks met ijs, kijk eens hoeveel honden er door het ijs zakken en verdrinken..

Geef mij maar sneeuw, heerlijk wandelen door de sneeuw met m'n doggies !!

Maar een elfstedentocht mag van mij ook dit jaar, ik hoop dat dat door kan gaan en daarna bakken met sneeuw !!!
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

wim67

laat de sneeuw maar komen wij staan klaar :P

Kevinwinter


Joep

Deze gaan we maken komend weekend  ;D

Foto uit Finland, site Jan Visser


gilleeesss


Joep


Joep

Oefff :) het is heeel ver weg maar wat een koude in Europa !!!






Powered by EzPortal