Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 267131 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry de Hond

Voor Gfs de pluim maar weer afwachten. Oper lijkt wat warmer, maar niet naar kijken dus.
Juist.

Lightning_Glenn

-1.3 hier in Zoetermeer vanochtend, was dus krabben vanochtend.
Nu nog -0.8 om 7:45

Jan van Ooijen

Weermodel GEM blijft met flinke koude opties komen



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

hoffies

Ik vind dit wel apart, meestal begint de kou in het Noorden, toch?

Twitter: @hoffnar2911

hoffies

En dat ook nog met een duidelijke oostenwind!

Twitter: @hoffnar2911

Roland

Zojuist honden uitgelaten. Hier in Nijmegen zwaar bewolkt, vrijwel windstil en nipt onder het vriespunt. Wel autoruit krabben en rijp op de velden, maar de plassen van de gisteravond gevallen regen zijn nog niet bevroren.

Koen-IJM

Windstil en ijskoud met -2,7C, 1km van de kust af. Had ik niet zo snel verwacht hier  ::)

just0408

Ik zit er toch echt aan te denken om een stel schaatsen te kopen, als ik zeker weet dat ik kan schaatsen.
Heeft iemand een tip voor een goedkoop goed stel schaatsen voor een beginner als ik?

<a href="http://www.onlineskateshop.nl/4192/schaatsen/alles/nijdam-proline-softboot-noren-schaats">Deze schaatsen</a> bijvoorbeeld?
Ik ben ook niet van steen.

Koen-IJM

Citaat van: just0408 op vr 11 jan 2013 - 08:46
Ik zit er toch echt een te denken om, een stel schaatsen te kopen, als ik zeker weet dat ik kan schaatsen.
Heeft iemand een tip voor een goedkoop goed stel schaatsen is voor een beginner als ik?

<a href="http://www.onlineskateshop.nl/4192/schaatsen/alles/nijdam-proline-softboot-noren-schaats">Deze schaatsen</a> bijvoorbeeld?

Gewoon een paar noortjes halen bij de betere sportzaak. Voor 80-100 euro kom je al een heel eind.

just0408

Citaat van: Koen-IJM op vr 11 jan 2013 - 08:48
Gewoon een paar noortjes halen bij de betere sportzaak. Voor 80-100 euro kom je al een heel eind.

Ja, inderdaad. Ik denk wel dat ik noren wil kopen. IJskockeyschaatsen zijn niet geschikt denk ik. Ach, ik moet maar even zien en afwachten hoe het ijs zich gaat ontwikkelen. Maar ik krijg wel zin om eens een flink eind te schaatsen alleen ik heb geen schaatsen. Vandaar.
Ik ben ook niet van steen.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

glenn

We zijn vandaag 11 Januari 2013 9 u in de morgen het begin van een veelbelovende vorstperiode volgens vele weermoddelen
in volgende grafieken zullen we 4 kee rper dag de temperaturen plaatsen uit arendonk tegen de nederlandse grens hiermee kunnen we net bekijken hoeveel ijsdagen we op rij hebben .


Ramon Oost

Minimum temperaturen van vannacht


Marcellang

Citaat van: hoffies op vr 11 jan 2013 - 08:14
Ik vind dit wel apart, meestal begint de kou in het Noorden, toch?

Reden; hier bewolkt en in het zuiden(lijker) en westen niet 8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

frankaloe

Citaat van: Ramon Oost op vr 11 jan 2013 - 09:11
Minimum temperaturen van vannacht

*plaatje*
de weer-app op mn buroblad geeft momenteel -4 aan.
deze temps zijn van eindhoven.
bij een opkomend zonnetje,mooie blauwe lucht,zijn de daken mooi wit gevroren.
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Brisk

@jan, waar moet die neerslag uit hirlam gif vandaan komen?

Let is snow, let it snow, let it snow!

Brisk

Let is snow, let it snow, let it snow!

just0408

Op teletekst 704 staat: 'Halverwege volgende week toenemende onzekerheid in de verwachting.'
Ja, hallo. Vind je het logisch? Het zou een beetje vreemd zijn als de zekerheid zou toenemen, nietwaar?  ;)
Ik ben ook niet van steen.

Coreupt.nl

Citaat van: just0408 op vr 11 jan 2013 - 08:46
Ik zit er toch echt aan te denken om een stel schaatsen te kopen, als ik zeker weet dat ik kan schaatsen.
Heeft iemand een tip voor een goedkoop goed stel schaatsen voor een beginner als ik?

<a href="http://www.onlineskateshop.nl/4192/schaatsen/alles/nijdam-proline-softboot-noren-schaats">Deze schaatsen</a> bijvoorbeeld?
Topshelf Megastores in Cruquius ( bij Hoofddorp) of via hun webshop!! Www.topshelf.nl
Homo sapiens non urinat in ventum!

Ramon Oost


Powered by EzPortal