Winterverwachting 2012/2013

Topic gezien door 257742 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 27 sep 2012 - 16:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat verwachten jullie van de winter 2012/2013

Warme winter zonder sneeuw of ijs
12 (6.1%)
Kwakkel winter met af en toe sneeuw dat zo weer weg is
24 (12.1%)
Matige winter met af en toe sneeuw en vorst
75 (37.9%)
Strenge winter met een aantal sneeuwdagen
52 (26.3%)
Extreme winter met veel sneeuw en vorst met Elfstedentocht
35 (17.7%)

Totaal aantal stemmen: 1

mauriceb

Mooi! we kijken er naar uit. misschien dit weekend al een paar vlokken!

jorentje1997

Heb ik het juist als ik zeg dat na dat neerslag gebiedje kouder word?

Marsel

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 28 nov 2012 - 15:18
Deel twee is geschreven, vanavond gaat hij pas open: http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,3259.msg31307.html#msg31307

Netjes gedaan Johann (en Jan uiteraard). Goed informatief zonder dat het onbegrijpelijk is voor de leek. Geen overdrevenheid, geen onterechte jubelstemming en al helemaal geen geroep dat een grote winter voor de deur staat.
Nee, gewoon het beestje bij het naampje noemen, licht winters en koud kwakkelweer met af en toe eens wat winters getinte neerslag. Niets meer en niets minder. Ik kan me er goed in vinden :).
Enne, over die lange termijn....ach, daar kunnen we alleen over speculeren...;)

TaL

Mooi verwoord en ook ik ben niet echt al te overtuigd van zwaar winterweer de eerstkomende tijd.

En ach wat maakt het uit, het merendeel zit toch in de examens half december dus voor mijn part blijft de winter nog weg tot dan.

Wel spannende situaties om te volgen , eens een ontspanning tussen het leren door :)
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Johann

Citaat van: Marsel op wo 28 nov 2012 - 16:32
Netjes gedaan Johann (en Jan uiteraard). Goed informatief zonder dat het onbegrijpelijk is voor de leek. Geen overdrevenheid, geen onterechte jubelstemming en al helemaal geen geroep dat een grote winter voor de deur staat.
Nee, gewoon het beestje bij het naampje noemen, licht winters en koud kwakkelweer met af en toe eens wat winters getinte neerslag. Niets meer en niets minder. Ik kan me er goed in vinden :).
Enne, over die lange termijn....ach, daar kunnen we alleen over speculeren...;)

Ik speculeer graag met je mee Marsel. Dat deel 2 daar een aanzet toe moge zijn en vooral ook een educatief karakter moge hebben middels een ieders input. Dank alvast voor je pos. feed-back en hopelijk zijdelings ook wat meteorologische input van jou kant. 

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal