Onweerskansen 18 september

Topic gezien door 9428 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 17 sep 2012 - 20:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weerfreak 1337

Inmiddels code geel voor de kustprovincies, met uitzondering van Zeeland(?)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

arjanbruggink

Ja, ik zie het. Maar dat mag niet, ben er op vakantie ;D 8)
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

JorisK

Stortbui met hagel en zojuist een flinke flits en harde donder in Zaandam

Jan van Ooijen

Citaat van: JorisK op di 18 sep 2012 - 22:40
Stortbui met hagel en zojuist een flinke flits en harde donder in Zaandam

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Arend

Naast de waarschuwingen voor vandaag, heeft het KNMI inmiddels het hele land geel gekleurd voor morgen.

Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

matroesjka-world

Zozozozo, gaat lekker tekeer hier nu, beste donders  ;D
Ik wacht wel even met hondje uitlaten...
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Arend

KNMI guidance, uitgifte: 19/09/2012 06.00 uur LT.

Neerslag:

Door dagelijkse gang zullen de buien en het onweer wel wat oostelijker kunnen gaan komen, al blijft het land vandaag kouder dan de zee. Onweer is waarschijnlijk (INDECS) tot einde middag en dan noord van de grote rivieren. Morgen een opvallend verschil in opbouw atmosfeer tussen noord en zuid. In het noorden nog onstabiel, met mogelijk buien bij de OCCL. In het zuiden duidelijk gelaagd. (Zie progtemps EHFS en EHKD) Echter zoals bij de modelbeoordeling vermeld, er zit hier grote onzekerheid in.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Joep

WOW! Een enorme inslag hier vlakbij. De ramen trilden er bijna uit.

Hier is Alphen aan den Rijn

Tyshane

Op het moment erg rustig nu hier en het zonnetje schijnt heerlijk. Vanochtend een paar pittige buien geweest!

Jan van Ooijen

Vanmorgen Meppel/Noordoostpoler, foto gemaakt door Arjan Feenstra

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Stephanie

Jeetje!
Wat is dat voor een wolk, links-onderin?

T-inus

Some men see things as they are and say : "why?" - I dream things that never were and say : "why not

hj32


Marlieke

Mooie foto!

Weten jullie wat vreemd is? In de buien die op ons afkoersen (Rijssen) zit onweer. Eenmaal bij en boven Rijssen is het onweer eruit en jawel, net voor de duitse grens activeren dezelfde buien weer...  ::) >:(
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

JorisK


matroesjka-world

Citaat van: JorisK op wo 19 sep 2012 - 20:05
Bizarre foto!  :o

Het valt me op dat we het laatste jaar alleen maar bizarre luchten hebben, dus ook bizarre foto's.
Zulke luchten heb ik vroeger nooit gezien, tenminste het is me nooit opgevallen..
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Powered by EzPortal