Meisje (3) vriest dood in bed door open raam bij -30

Topic gezien door 3197 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 04 mrt 2012 - 14:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Meisje (3) vriest dood in bed door open raam bij -30

In de Amerikaanse staat Alaska is een 3-jarig meisje in haar bed doodgevroren, omdat haar moeder en diens vriend het raam in de kamer openlieten terwijl het buiten -30 graden was. Een jongere zus werd onderkoeld naar het ziekenhuis gebracht. De moeder van de kinderen was gisteren op de vlucht, maar de politie had haar vriend al kort na de feiten opgepakt. Hij verklaarde dat hij die avond dronken was en het raam geopend had om de lucht te verversen, nadat de meisjes in hun bed geplast hadden. De deur was stuk en niemand in de kamer kon naar buiten lopen. De man was vorige maand al gearresteerd toen de feiten bekend werden, maar gisteren duidde een rechtbank hem en de moeder officieel als verantwoordelijken voor de dood van het meisje aan.



Toen de moeder 's ochtends ging werken, meende ze dat haar dochters nog sliepen. Rond de middag ging haar vriend de kamer binnen en merkte dat het oudste meisje niet reageerde. Hij belde de hulpdiensten, maar zij konden enkel de jongere zus nog helpen. Uit verklaringen blijkt dat de man de avond voordien twee flessen whisky gedronken had. Zelfs uren na zijn aanhouding was het alcoholgehalte in zijn bloed nog te hoog. Ook de moeder zat een tijdje in de cel, maar zij werd nadien vrijgelaten zodat ze voor haar overlevende dochter kon zorgen. Haar vriend zal vervolgd worden voor onder meer mishandeling en moord in de tweede graad.

Bron HLN
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Reutel


Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

vivalavida

wow, echt verschrikkelijk zeg, arme kinderen :(

aloa

Wat een drama weer. En alleen omdat ze in hun broek plassen.  :-\

Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

GekkeLeo


Marlieke

 :'( wat vreselijk! Wat ik niet begrijp is dat die kleintjes toch wel moeten hebben geroepen... Je word toch wakker als je het koud krijgt.
Die man moet echt wel heel erg dronken zijn geweest om eventueel geroep niet gehoord te hebben...

Mijn hart gaat uit naar die kinderen...
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Powered by EzPortal