Verslag stormchase 15-08-2012

Topic gezien door 1778 bezoekers
Gestart door SteefDeChaser, vr 17 aug 2012 - 18:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SteefDeChaser

Hierbij ook mijn verslagje van de chase die we op 15 augustus hebben gemaakt.

Rond kwart voor 9 zagen we dat er een kleine cel was ontstaan in Belgie, deze hebben we 5 minuten in de gaten gehouden op buienradar waarna deze vol onweer zat.

Op het laatste moment besloten om toch maar richting Eindhoven te crossen met de chasemobiel!
Eenmaal Eindhoven in zicht gekregen zagen we dat de cel al was aangekomen en deze had zich behoorlijk geactiveerd. Die zouden we nooit meer inhalen!

Nou dat dachten we want nog geen goeie 10 minuten later zaten we midden in de bui.
Aangezien mijn camera niet echt geschikt is om ook 's avonds mooie foto's te maken heb ik besloten alleen te filmen en dan hieruit snapshots te maken.

De bui liet een flinke bak water achter en ontregelde het verkeer bij de Hightech Campus dan ook even heftig.
Aangezien de bui toch al verder overgetrokken was zijn we niet ergens gestopt om de bui te kunnen vast leggen.

Volgende keer beter!

Hierbij de snapshots:

R A M M S T E I N
D U B S T E P

Tyshane

Ok, cool! Je het de bliksem er goed op staan. Helaas zie je met frames uit bewegende beelden wel rap de kwaliteit achteruit gaan.

SteefDeChaser

Tyshane,

Dit klopt inderdaad, ben ik helemaal met je eens.
Heb gefilmt met mijn telefoon vanuit de chasemobiel, camera wilde niet echt meewerken.
R A M M S T E I N
D U B S T E P

Powered by EzPortal