Bliksemfoto's Hardenberg 15-08-2012!

Topic gezien door 1811 bezoekers
Gestart door Maikel91, do 16 aug 2012 - 21:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maikel91

Zo.. De onweersbuien van 15 Augustus. Leek allemaal redelijk rustig hier in Overijssel, maar het kwam 's avonds nog redelijk op gang! Na wat geflits rond een uur of 21.30/22.00, kwam rond 23.30 de grote klapper. Veel geflits wat al van afstand duidelijk te zien was.

Aangezien ik toch vakantie had en het nog droog was, snel de auto gepakt en een donker landweggetje opgezocht met vrij uitzicht..
Camera neergezet, en wat geprobeerd tot de eerste druppels vielen. Toch nog wat leuke foto's geknipt (1e keer dat ik "in the wild" onweersfoto's heb gemaakt, dus er zal zeker verbetering in zitten..) Helaas veel flitsen in de bewolking, slecht enkele duidelijk zichtbare.. Misschien zondag in de herkansing! Enjoy! (Tips natuurlijk welkom)






arjanbruggink

Ondanks dat je weinig bliksem op de foto hebt, zijn het toch mooie en heldere platen.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Maikel91

Inderdaad, weinig bliksem. Vooral in de bewolking zelf, en was misschien iets te laat. Heb denk ik 10 minuten gehad voor foto's, toen begon het te regenen. Maar oefening baart kunst zeggen ze altijd!

SteefDeChaser

R A M M S T E I N
D U B S T E P

Powered by EzPortal