Lenteverwachting 2012

Topic gezien door 194247 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 23 feb 2012 - 14:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

jones

Een behoorlijk aantal leden gaat zondag idd voor sneeuw:

sandra-zwolle

Alsjeblieft geen sneeuw zeg! daar zit san nu echt niet op te wachten >:(

jones

Ik was best bang toen ik vorige week de weerkaarten zag over hoe de weermodellen een verschrikkelijke start van april voorschotelden, maar ik moet zeggen het is hier sinds april bezig is aangenaam lenteweer. Vaak een afwisseling van wolken en zon met soms al wat meer wolken maar vaak ook brede opklaringen en droog. 's Ochtends wel wat frisjes, maar 's middags aangename temperaturen!

vlerk

Citaat van: jones op wo 04 apr 2012 - 15:29
Ik was best bang toen ik vorige week de weerkaarten zag over hoe de weermodellen een verschrikkelijke start van april voorschotelden, maar ik moet zeggen het is hier sinds april bezig is aangenaam lenteweer. Vaak een afwisseling van wolken en zon met soms al wat meer wolken maar vaak ook brede opklaringen en droog. 's Ochtends wel wat frisjes, maar 's middags aangename temperaturen!

Waar is hier?:)

Ik geef je wel gelijk, in omgeving Eindhoven ook nog geen echt koud/slecht weer gehad. Gisteren was het warm zelfs!

Serge

Iemand deze ontladingen nog gezien?

Waar is mijn cape

Dennis

Weekend (zaterdag/zondag) nog winterse perikelen.....




Weerfreak 1337

Even de hele EC12z run in een animated gifje.
Hieruit kunnen we opmaken dat de lente voorlopig nog even in z'n holletje blijft :(


Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

glenn

hoe maak je zoon animatie filmpje ?

Het weer doet zeer raar!

Als we gisterenavond de weerkaarten bekeken zagen we op langere termijn de 850hpa temperatuur steeds dat tikkeltje kouder worden terwijl de 500 hpa temlperatuur warmer werd .

Wel vanavond is het net omgekeerd !

Hoe gek kan het weer wel niet in elkaar zitten

Isabelle

Citaat van: jones op wo 04 apr 2012 - 15:29
Ik was best bang toen ik vorige week de weerkaarten zag over hoe de weermodellen een verschrikkelijke start van april voorschotelden, maar ik moet zeggen het is hier sinds april bezig is aangenaam lenteweer. Vaak een afwisseling van wolken en zon met soms al wat meer wolken maar vaak ook brede opklaringen en droog. 's Ochtends wel wat frisjes, maar 's middags aangename temperaturen!
Dat dacht ik tot gisteren ook, maar vandaag is het toch maar frisjes. Het zou wel eens mogen regenen (een beetje maar).

mauriceb

Citaat van: Serge op wo 04 apr 2012 - 16:28
Iemand deze ontladingen nog gezien?

Jep die heb ik gezien, Ik zat gisteren op de bank en zag het tot 3 keer flitsen hoog in de bewolking. Ik d8 dat het iets van een lamp was hier op het bouwterrein maar dus toch :)

Sven

Zolang regen uitblijft vindt ik het prima zo, temperaturen vallen ook mee. Maar goed liever 20 graden natuurlijk, maar dat lijkt erg ver weg.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Powered by EzPortal