Onweerskansen 13 t/m 15 augustus

Topic gezien door 100913 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 11 aug 2012 - 12:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

theok

Nu in de herkansing stevige regenbui met af en toe feestverlichting.

Gerlof

Prachtig Schouwspel  Beverland (Beverwijk) Zelfs een kleine windhoos ;)

Ononderbroken Onweerroffels gedurende 20 min ..

Ook van verre afstend indrukwekkend..

T` belooft mischien nog wat voor het weekend

Happy Chasing ..  8)

Serge

Citaat van: cardir op wo 15 aug 2012 - 22:52

Amersfoort heeft ook zowieso 2 regenbuien gehad, en ook flinke flitsen, heb er de hele middag/avond in en bij het ziekenhuise gezeten.

lol regenbuien, ... daar zitten we niet op te wachten, en die flitsen die jij heb gezien vanuit het ziekenhuis, die zaten veel westerlijker dan Amersfoort (regio Utrecht)
Waar is mijn cape

Peter

Citaat van: Serge op do 16 aug 2012 - 07:55
lol regenbuien, ... daar zitten we niet op te wachten, en die flitsen die jij heb gezien vanuit het ziekenhuis, die zaten veel westerlijker dan Amersfoort (regio Utrecht)
Gisterenavond laat flitste het in de hoek van Amersfoort. Ik kon dat ales zien vanuit Eemnes. ;)
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Uiltje

Wou gisteravond om 9 uur eerst gaan klagen, totdat de cel van Eindhoven onze kant op kwam. Aanvankelijk nog sceptisch dat hij wel zou afbuigen of uitsterven (zoals altijd) maar dat was dit keer niet het geval, dikke dreunen en constant verlicht  :D

Paspimefonic

Zijn er kansen voor a.s zondag? ;D

Tyshane

Citaat van: Paspimefonic op do 16 aug 2012 - 15:30
Zijn er kansen voor a.s zondag? ;D
Ja er zijn kansen, en daar wordt druk over gespeculeerd in het algemene onweerkansentopic! :)

Tyshane

Nog even het totaalplaatje (BuienRadar) van alle ontladingen van 15 augustus:

PatrickM

Mooi plaatje, op de Noordzee zie je ineens steeds meer ontladingen naar rechts komen. Wie komt er met een timelapse van de radarbeelden? ;D

Marsel

Citaat van: Tyshane op do 16 aug 2012 - 18:31
Nog even het totaalplaatje (BuienRadar) van alle ontladingen van 15 augustus:

Mwa, het heeft dan wel niet lang niet overal geonweerd,  maar als je het zo ziet dan hebben we gisteren toch nog een redelijke coverage gehad. Valt me nog mee eigenlijk.

Tyshane

Citaat van: Marsel op do 16 aug 2012 - 18:56
Mwa, het heeft dan wel niet lang niet overal geonweerd,  maar als je het zo ziet dan hebben we gisteren toch nog een redelijke coverage gehad. Valt me nog mee eigenlijk.

Behoorlijk toch nog he, ja hier niet hoor, viel een beetje tegen vergeleken met het Westen des lands, maar totaal, zoals jij zegt; 'een redelijke coverage'. En 14249 ontladingen valt eigenlijk ook niet tegen.

Powered by EzPortal